TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kerry
|
4-8-2008 18:07:00
Dag Elke,
Wij trouwen volgende week in de Beekhoeve te Neerlanden (tussen Sint-Truiden en Tienen). Is een oude vierkantshoeve maar wsl ligt het iets buiten de regio waar jij zoekt...
groetjes Kerry
|
|
Carolien
14-8-2008
|
4-8-2008 21:38:47
ik trouw zelf in 't berkenhof in Liedekerke, maar dat is niet zo speciaal. In affligem heb je wel het brouwershof, dat wel een soort van hoeve met binnenplein is en in Lennik heb je ook de architect, deze zaal is naar 't schijnt ook de moeite
Carolien 14/08/08
|
|
Luc
|
5-8-2008 11:22:48
Wij hebben gekozen voor het Brouwershof in Affligem. Echt wat jullie - zo te lezen - ook zoeken: een oude brouwerijhoeve met prachtige binnenkoer (jaren 1770). Hebben er zelf reeds verschillende feesten meegemaakt, en telkens zeer in orde (menu, bediening, ambiance, zeer aangenaam ook om op hun sfeervolle binnenkoer te verpozen). Hun prijzen zijn er ook echt heel goed. Zeker ook wat betreft bieren en frisdranken (échte groothandelsprijzen - nergens anders gevonden) alsook wijnen (zonder kurkrecht). Ze hebben zelf geen website, maar je kan er een digitale brochure aanvragen. Een gelijkaardige hoeve is de Romree te Grimbergen. Ook heel goed, maar heel wat duurder dan het Brouwershof. In Lennik heb je dan nog de Architect, een verbouwde schuur maar deze vonden wij helemaal niet gezellig (platiek stoeltjes, te modern ook), er is ook geen binnenkoer. De huurprijzen van de Architect waren ook spectaculair duur: meer dan 1.500 euro !! Tenslotte heb je ook nog de Waerboom. Prachtig kader uiteraard, maar hiervan is niets nog authentiek en origineel. Zo'n "gekunsteld" kader zochten wij niet echt. Hun prijzen daarentegen zijn wél origineel ;-))
Veel succes
Carolien & Luc
|
|
Ellen
14-8-2009
|
5-8-2008 13:39:32
Hoi!
Mijn zus is enkele maanden geleden getrouwd infeestzaal de Architect in Lennik. Ik vond dit echt een mooie locatie! Het lijkt op een oude schuur die heel mooi gerenoveerd is. En volgens mijn zus is de eigenares echt HEEL aangenaam om mee samen te werken! Veel succes!
Ik trouw volgend jaar ook maar ben op zoek naar een feestzaal dichter bij ons ouderlijk huis :-)
Groetjes.
|
|
joke
12-7-2008
|
6-8-2008 16:44:11
Wij zijn aan het meer getrouwd; ook wel speciaal, hoor, is alleszins superromantisch. => witte meren in Keerbergen
Grts, Joke Al 25 dagen getrouwd!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|