Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppendoos

4-8-2008 17:49:33
Heykes,

K heb hier al veel gelezen over enveloppendozen en waar je er kan vinden, maar 'k zou graag een speciale enveloppendoos hebben. Diegene die 'k al gezien hebben is gewoon een hart of een doos, maar 'k zoek iets anders, voorbeeld een hart met een mooie tekening op of waar je een foto kan insteken of zo.
Iemand een ideetje waar je van die mooie enveloppendozen vindt met dat extratje meer?

Groetjes,

Sylvie

Sylvie

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 634

Tinneke
24-8-2007
 Meld misbruik4-8-2008 19:39:22

Wij hebben zelf onze enveloppendoos gemaakt, en onze namen erop geschilderd. De vorm was een groot hart (ongeveer 1m hoog, zodat het naast ons kon staan) . We hebben er veel positieve reacties op gekregen.

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik4-8-2008 21:12:56

Wij zijn ook bezig met het zelf te maken. Wij maken een maquette van een huis (en de tuin enzo :-)) uit hout. Dit verwijst dan naar de toekomstplannen die we hebben om te bouwen. We proberen daarmee zo een echt mogelijk beeld te geven van onze toekomstige woonst. Veel werk! We zijn pas bezig sinds vrijdag en het huisje krijgt al vorm. Als alles af is moet het nog geverfd worden. Als je graag knutselt en wat creatief bent, is het zeker de moeite. Maar je moet er natuurlijk de tijd voor hebben.
Zo zijn er trouwens nog verschillende dingen dat je kan knustelen. Heel simpel: een doos met leuke foto's van jullie beiden doorheen de jaren samen. Hierin kan je nadien nog wat trouwspulletjes opbergen. Zoek anders gewoon iets wat jullie beiden graag doen of graag hebben.

Succes!!
Sarah
30*05*09

sarah
5-9-2009
 Meld misbruik4-8-2008 22:50:20

hey,

allemaal creatieve zielen, een vraagje hoe maak je dan zo een groot hart, ik bedoel hoe maak je zo een grote vorm?

Ons themaverhaal gaat namelijk over een hart.

groetjes sarah
15/08/2008
sarahvermeir@pandora.be

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik5-8-2008 8:33:44

@ Sarah,

Ik zou een zo een hartballon opblazen en deze dan met papiermaché bewerken.

Groetjes,

Jenny

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik5-8-2008 10:06:54

Wij hebben besloten iets heel anders te nemen: een oude melkfles, ong 1m hoog...we gaan die wat versieren. Eens iets anders dan de klassieke dozen.

Groetjes,
Tina
16/08/08

Nathalie
6-7-2011
 Meld misbruik5-8-2008 19:35:44

Hoi,

Wij hadden een reuze spaarvarken gemaaakt in papier maché. De basis waarvan we vertrokken waren was een kangoeroebal die we bekleed hebben en dan pootjes, oortjes een snuitje en een krulstaartje eraan. Een gleuf erin en geschilderd. Iedereen was vol lof over ons varken! Het refereerde ook naar onze uitnodigingkaartjes waar we i.p.v. het cliché enveloppe'ke een spaarvarkentje op gezet hadden.

Veel succes met het maken van jullie enveloppedoos!

Groetjes,
Nathalie

Tinneke
24-8-2007
 Meld misbruik6-8-2008 12:43:28

Het hart hebben wij gemaakt in hout, gewoon 2 houten platen, een hart op getekend, en uitgezaagd. Daarna enkele lagen papier maché erover, knalrood geschilderd, en onze namen erop.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...