Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel kosten de bloemen voor een huwelijk?

15-5-2005 10:02:31
Gezien ik niet veel succes heb met mijn vorige berichtje :( zou ik jullie graag iets anders vragen: hoeveel betalen jullie voor al de bloemen op jullie grote dag? IK heb wat prijzen gekregen en vroeg me af of dit goedkope/dure prijzen zijn. Dus voor ons:
- bruidsboeket: 120 EUR
- Corsage: tss 5 en 10 EUR
- Altaarstuk: 150 EUR (vind ik zo weinig???)
- Versierstukjes aan kerkstoelen: tss 4 en 10 EUR

Zijn dat normale prijzen??? Wat betalen jullie, als ik dat mag vragen?

Alvast bedankt

Nathalieken

Nathalie
17-12-2005
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 922

Els
1-4-2006
 Meld misbruik15-5-2005 12:18:35

amai, dat moeten nogal een gouden bloemen zijn voor die prijzen... volgens mij zijn dit mega prijzen!!!

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik15-5-2005 13:12:29

Als ik eerlijk mag zijn, ik vind dit ook ongelooflijk duur.

groetjes
valerie

Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik15-5-2005 15:06:05

Nathalie,

Ik vind die bloemen behoorlijk duur hoor. Onze bloemen komen van een van de betere bloemenzaken hier in de buurt en de prijzen vallen super mee.
Altaarstuk: 50€
Bruidsboeket:50E
Staanders naast het bruidspaar: 50€/stuk
Stoelen: 8€/stuk
In totaal hebben wij voor 280€ al onze bloemen. De staanders en zo mogen wij meenemen naar de feestzaal en we moeten ze pas teruggeven als de bloemen erin verwelkt zijn.

Groetjes Isabel

cindy
20-5-2005
 Meld misbruik15-5-2005 19:21:25

Ik vind dit ook wel heel duur hoor!
Mijn bruidsboeket komt tussen de 60 en 80 euro, afhankelijk van de prijs van de rozen. De corsage voor bruidegom 2 euro en voor de andere mannen 1.5 euro. Een staander voor mijn boeket in te hangen krijgen we gratis mee!

Nog 5 dagen;

Cindy en Maikel

Tine
6-8-2005
 Meld misbruik16-5-2005 12:47:35

Ik vind het ook wel dure prijzen hoor !
Wij hebben wel meer geluk. Wij laten onze bloemen verzorgen door familie en kennissen. Wij moeten dan alleen de bloemen betalen die van een groothandel komen. Dus dat valt dan reuze mee.
Niemand in je omgeving die dat ziet zitten ?
Wat doe je met de bloemen in de zaal ? Daar moeten er toch ook nog zijn...
Succes !
Tine

Nathalie
17-12-2005
 Meld misbruik16-5-2005 13:47:00

De bloemen zijn zo belangrijk voor mij die dag, dat ik nogal kieskeurig ben ivm de winkels. Tine, er is spijtig genoeg niemand in mijn familie die zoiets kan maken.
We nemen geen bloemen in de zaal, de tafels zijn versierd met stolpen met kaarsen en dat vind ik al genoeg. We nemen enkel een stuk voor op de eretafel, zo zie je toch een beetje het verschil. We trouwen in oktober en zouden graag licht roze rozen hebben, misschien dat het daarmee ook wat duurder is.

Ik ga morgen nog eens twee winkels aflopen, maar die waren niet geneigd om prijzen te geven, dus zal nogmaals moeten vragen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...