Terug naar overzicht
amai, dat moeten nogal een gouden bloemen zijn voor die prijzen... volgens mij zijn dit mega prijzen!!!
Als ik eerlijk mag zijn, ik vind dit ook ongelooflijk duur. groetjesvalerie
Nathalie,Ik vind die bloemen behoorlijk duur hoor. Onze bloemen komen van een van de betere bloemenzaken hier in de buurt en de prijzen vallen super mee.Altaarstuk: 50€Bruidsboeket:50EStaanders naast het bruidspaar: 50€/stukStoelen: 8€/stukIn totaal hebben wij voor 280€ al onze bloemen. De staanders en zo mogen wij meenemen naar de feestzaal en we moeten ze pas teruggeven als de bloemen erin verwelkt zijn.Groetjes Isabel
Ik vind dit ook wel heel duur hoor!Mijn bruidsboeket komt tussen de 60 en 80 euro, afhankelijk van de prijs van de rozen. De corsage voor bruidegom 2 euro en voor de andere mannen 1.5 euro. Een staander voor mijn boeket in te hangen krijgen we gratis mee!Nog 5 dagen;Cindy en Maikel
Ik vind het ook wel dure prijzen hoor !Wij hebben wel meer geluk. Wij laten onze bloemen verzorgen door familie en kennissen. Wij moeten dan alleen de bloemen betalen die van een groothandel komen. Dus dat valt dan reuze mee.Niemand in je omgeving die dat ziet zitten ? Wat doe je met de bloemen in de zaal ? Daar moeten er toch ook nog zijn...Succes !Tine
De bloemen zijn zo belangrijk voor mij die dag, dat ik nogal kieskeurig ben ivm de winkels. Tine, er is spijtig genoeg niemand in mijn familie die zoiets kan maken. We nemen geen bloemen in de zaal, de tafels zijn versierd met stolpen met kaarsen en dat vind ik al genoeg. We nemen enkel een stuk voor op de eretafel, zo zie je toch een beetje het verschil. We trouwen in oktober en zouden graag licht roze rozen hebben, misschien dat het daarmee ook wat duurder is. Ik ga morgen nog eens twee winkels aflopen, maar die waren niet geneigd om prijzen te geven, dus zal nogmaals moeten vragen. Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Nathalie