Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjongen kledij

4-8-2008 20:07:09
Hallo allemaal. Ik ben koortsachtig op zoek naar een mini kostuum voor ons 3 jarig zoontje. Ik ben een beetje teleurgesteld in het aanbod voor jongens wat betreft feestkledij. Kan iemand me hiermee helpen?

alvast bedankt

Lydia

Lydia
15-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1385

marjan
18-7-2009
 Meld misbruik4-8-2008 20:29:29

hey,

naar het schijnt kan je dit huren in zottegem.juiste neem van de winkel weet ik niet.
groetjes

evelien
30-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 22:13:08

Hoi Lydia,

Van waar ben je?
Ik denk dat ze bij de ceremonie in Antwerpen ook kostuums verhuren voor kleine kindjes.

Groetjes,
Evelien

sandra
18-10-2008
 Meld misbruik4-8-2008 22:31:13

hey

tis te zien van waar je bent maar voor de prijs da je er eentje huurt kan je er ook mooie kopen maar dan in rijsel (lille) bij tati, hele mooie ook voor bruidsmeisjes en helemaal niet duur. vo die gastjes moet da zoveel nie kosten.

groetjes
sandra(18/10/08)

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik5-8-2008 8:05:56

Ik heb kleertjes besteld via internet bij www.humpiedump.nl
Ben daar wel tevreden van.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik5-8-2008 8:48:39

Hoi,

Ik ben zelf ook lang op zoek geweest. Mijn zoontje is 4. Ik weet niet van welke buurt je bent, maar ik heb het onze uiteindelijk gevonden in Antwerpen in de Dambruggestraat. Daar zijn allemaal zo Turkse of Marokkaanse winkels. Ik heb daar een driedelig pak (broek,vest,gilet)met das en hemd gekocht voor €23. Als je wil mail ik je een paar foto's door.

Groetjes Gwen
08.08.08

Lydia
15-8-2007
 Meld misbruik5-8-2008 9:17:36

Hallo,
Alvast bedankt voor jullie reactie. We zijn van Antwerpen dus kan ik inderdaad misschien wel in de dambruggestraat eens een kijkje nemen. zou je misschien een paar foto's kunnen mailen gwen. Mail adres : info@caroluxe.be

Alvast bedankt

Lydia
20.09.08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info