Terug naar overzicht
hey,naar het schijnt kan je dit huren in zottegem.juiste neem van de winkel weet ik niet.groetjes
Hoi Lydia,Van waar ben je?Ik denk dat ze bij de ceremonie in Antwerpen ook kostuums verhuren voor kleine kindjes.Groetjes,Evelien
heytis te zien van waar je bent maar voor de prijs da je er eentje huurt kan je er ook mooie kopen maar dan in rijsel (lille) bij tati, hele mooie ook voor bruidsmeisjes en helemaal niet duur. vo die gastjes moet da zoveel nie kosten.groetjessandra(18/10/08)
Ik heb kleertjes besteld via internet bij www.humpiedump.nl Ben daar wel tevreden van. Groetjes, Wendy14/08/2008
Hoi,Ik ben zelf ook lang op zoek geweest. Mijn zoontje is 4. Ik weet niet van welke buurt je bent, maar ik heb het onze uiteindelijk gevonden in Antwerpen in de Dambruggestraat. Daar zijn allemaal zo Turkse of Marokkaanse winkels. Ik heb daar een driedelig pak (broek,vest,gilet)met das en hemd gekocht voor €23. Als je wil mail ik je een paar foto's door.Groetjes Gwen08.08.08
Hallo,Alvast bedankt voor jullie reactie. We zijn van Antwerpen dus kan ik inderdaad misschien wel in de dambruggestraat eens een kijkje nemen. zou je misschien een paar foto's kunnen mailen gwen. Mail adres : info@caroluxe.beAlvast bedanktLydia20.09.08