Terug naar overzicht
Wij stelden die vraag aan onze ceremoniemeester en aan onze pastoor.De ene zei: "Beter teveel dan te weinig".De ander zei: "Beter te weinig dan teveel".Wij zijn uiteindelijk geland op 80 stuks, ik vermoed dat dit er meer dan genoeg zijn, temeer omdat wij op een vrijdag trouwen.Groetjes,Karlowww.080808.tk
Wij verwachten veel volk aan de kerk. Wij hebben 150 boekjes voorzien. Ik heb er dan persoonlijk liever te veel dan te weinig...Inneke 13sept08
Hallo,wij hadden er 100 voor een vrijdag en hadden er een 15-tal over. Liever wat teveel dan te weinig. Achteraf kreeg ik van mensen die niet konden komen zelfs de vraag of ze een boekje mochten hebben.GroetjesSofie
Hey,Wij hebben er ook 100 voorzien.Ik ben ook eerder van het gedacht beter te veel dan te weinig. Maar ik denk dat ik met 100 net zal toekomen.Groetjes
Wij hebben er "slechts" 60 voorzien. Het is een klein dorpje en ik verwacht niet meer volk dan dat. De meesten komen gewoon buiten kijken...Je moet jouw situatie een beetje inschatten: komen er veel mensen van de familie ook naar de mis? Is het de gewoonte dat "vreemde" mensen komen? Succes ermee!Tina16/08/08