Terug naar overzicht
Hoi, Wij zijn een tijdje geleden enkele mappen bij de drukker gaan uitlenen en hebben deze eens doorbladerd. Het is heel moeilijk zo een prijs op de uitnodigingen te plakken omdat ze heel hard verschillen in prijs. Het is afhankelijk van wat je wil. De uitnodigingen die wij voor ogen houden variëren tussen de 1,75 en 2.50 euro. Ik zou zeggen, ga eens langs bij een drukker, vraag naar de mappen en kijk er thuis rustig in. Alle prijzen staan er bij, ook de drukkosten en andere extra kosten.Zeker doen!Succes, Sarah30*05*09
Mercikes Sarah voor de snelle reactie ;) zal dan zeker eens die boeken gaan langshalen bij de drukker. Nog veel plezier met al het plannen ;) Claudia27/06/2009www.yannickenclaudia.bruiloftsite.nl
Hey,De prijs voor de uitnodigingen kan heel erg variëren, en dat hebben wij ondervonden. Voor zo'n 180 uitnodigingen (eigen ontwerp) hebben wij prijs gevraagd bij 3 verschillende drukkers. De ene drukker vroeg € 300, de andere € 400 en er was ook een drukker bij die € 600 vroeg. Deze prijzen waren voor identiek hetzelfde resultaat. Wij hebben uiteindelijk de middelste drukker gekozen, omdat we bij de eerste drukker niet veel vertrouwen hadden. 't Was ook een eigen ontwerp, dus dan is de kwaliteit misschien wel verschillend bij sommige drukkers...Ik raad jullie aan om eens naar de drukker zelf toe te stappen. Als je een uitnodiging uit een boek kiest, zal de prijs normaal gezien overal hetzelfde zijn. Oh ja, de prijs was bij ons zonder enveloppen, lintjes,... die zijn we zelf gaan halen bij AVA.Veel succes!Nathalie en Tomnog 32 dagen - 06/09/2008
Hey,Onze uitnodigingen met incl envelop, drukwerk (extra vr gouddruk)enz, kwamen op 4euro per volledige uitnodiging.Kan je misschien helpen!
Hallo,De prijzen kunnen inderdaad enorm variëren. Wij hadden in de boeken van Mercard een mooie uitnodiging gezien. Toen we lieten berekenen wat dit ons zou kosten was het prijskaartje €900 voor 250 exemplaren (uitnodiging + envelop + druk). Dus daar zaten helemaal nog geen aparte kaartjes bij voor receptie/avondfeest, geen menu's en geen misboekjes. Uiteindelijk hebben we besloten om alles zelf te maken en nu komt de totale prijs op €600 (250 uitnodigingen volledig af, 75 misboekjes en 75 menukaarten).Voor onze uitnodigingen zijn we naar drukkerij Trudo in Sint-Truiden gestapt. Zij hebben alles op maat gesneden, plooilijnen gemaakt en de kaartjes bedrukt.Veel succes!Kimwww.fredenkim.bruiloftsite.nl
Hallo,amai, ik schrik hier toch van die prijzen voor de uitnodigingen. Ik ga onze uitnodigingen zelf maken en kom op ongeveer 65 cent per uitnodiging. Het thema van onze trouw zijn de giraffen van Leendert Jan Vis en ik heb zo een kaart in verschillende laagjes gemaakt. Er kruipt wel wat tijd in maar 'k ben kleuterjuf dus heb twee maanden verlof. (en zo weet ik wat te doen want mijn ventje heeft maar twee weekjes vrij)Groetjes,Inge