Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie

4-8-2008 20:37:40
hey allemaal!!
Weet er iemand mooie binnen en buiten locaties in Landen of Neerlanden?Wij trouwen volgende zomer en onze feest is in De Beekhoeve.
groetjes

marjan
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 776

wendy
25-7-2009
 Meld misbruik4-8-2008 22:04:38

wij trouwen volgende winter en zijn ook opzoek naar een mooie foto locatie in landen of neerlanden.. Hoe zit het nu met de geldkwestie in de beekhoeve. Is het daar zo duur als ze zeggen. Wij zijn pas opzoek naar een feestzaal en dachten daar eens te gaan kijken?

grtjs

marjan
18-7-2009
 Meld misbruik5-8-2008 18:57:25

hey wendy,

zou niet kunnen vergelijken met een andere feestzaal.Maar mijn neef is er ook getrouwd en die zeiden wel dat ze niet voor onaangename verrassingen zijn komen te staan.Het is wel zo dat je op voorhand kan berekenen wat het gaat kosten.Je hebt van alles 3 keuzes:3 soorten receptie,3 menu avondfeest.normaal,duurder en dan de allerduurste.Het is wel zo dat er een hele avond gedronken wordt voor 1 prijs per persoon......van 7uur tot 5uur 's morgens
groetjes
marjan
18-07-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...