Terug naar overzicht
Heb je nooit gedacht om zelf uw uitnodigingen te maken? Want op cd rom is nogal speciaal maar heeft iedereen een pc om ze te bekijken? Ik maak mijn uitnodigingen zelf maar veel vind je der niet over op internet... Gewoon wat creatief zijn denk ik...
Letitia,Bedankt voor het ideetje, maar ik ben spijtig genoeg niet zo handig met lijm, schaar en papier, en heb daar trouwens de tijd niet voor.Groetjes Elke
wij laten onze uitnodigingen maken door een ontwerpbureau. Zij maken ook CD-roms voor bedrijven en zo, dus kan je daar zeker ook je uitnodigingen op CD-rom laten maken. Neem eens een kijkje op www.polarisnation.com , het is een firma uit Gent. Ik vermoed dat dit wel best duur zou kunnen zijn. Kan je zelf je CD-roms niet beschrijven? Ik denk dat dat goedkoper zal uitkomen...
ik weet dat de firma ts-design dit doet. je kan hen mailen op cdrom@ts-design.be
Beste,Ik heb gelezen dat je zelf aan de uitnodigingen begonnen bent. IK zou ook graag zoveel mogelijk origineel en creatief zijn, maar ik heb eecht geen inspiratie over de aanpak? Kan jij me soms sites of adressen of ideetjes aangeven?Mvg,Nathalienatje18@hotmail.com
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be