Terug naar overzicht
Hey An, Wij hebben een ceremoniemeester. Hij gaat op voorhand naar de kerk en legt dan de misboekjes klaar op de stoelen. Wij zorgen dat we op elke stoel 1 boekje hebben liggen. We trouwen wel in een klein intiem kapelletje waar 100 personen in kunnen dus ga sowieso maar voor 100 misboekjes zorgen. Veel succes !!Claudia27/06/2009www.yannickenclaudia.bruiloftsite.nl
wij delen ze zelf uit aan de mensen die binnenkomen in de kerk...1 per koppel of 1 per persoon, dat weten we nog niet
Dag AnEen bevriend koppel heeft aan de ingang een boekje gegeven aan iedereen die binnenkwam.Dus voor elk 1 boekje.Bij ons zijn er 80 mensen naar de kerk gekomen en het was barslecht weer.We hadden geloof ik 150 boekjes voorzien.Groetjes
Hoi An,Ik zou aanraden om ze niet klaar te leggen op de stoelen. Want er zullen dan altijd boekjes liggen op stoelen waar niemand zit. Wij hadden ook een ceremoniemeester en die deelde de boekjes uit in het begin van de mis.(wordt normaal altijd door hen gedaan) Als je geen ceremoniemeester hebt kun je ook steeds vragen aan iemand van familie of vrienden of ze dit willen doen...Mijn drukker zei dat 2/3 van het aantal genodigden 's avonds als leidraad kon nemen voor misboekjes (indien je toch wel wat vrienden en familie verwachtte)Wij hadden 240 man s'avonds, dat ging dus 160 zijn... De ceremoniemeester zei dat in ons geval 120 genoeg ging zijn... Wij hebben er dan 150 laten maken en hadden er toch wel inderdaad nog 30 over... Maar het was een regenachtige dag waardoor er verschillende mensen afgehaakt hebben om naar de mis te komen kijken... Er wordt ook al meer en meer slechts 1 boekje per 2 personen gegeven maar persoonlijk wilde ik dit niet doen vond dat nogal besparend over komen. Ieder zijn mening daarin natuurlijk. Niettegenstaande ik ook naar mis van vrienden geweest ben onlangs en het ook 1 boekje per 2 personen was en ik dit eigenlijk wel niet erg vond en verstond. Maar toch zelf durfde ik het niet te doen.Alvast succes nog ermee!Groetjes,Nathalie7-06-08
Bij ons hebben 2 vriendinnen de misboekjes uitgedeeld. We hadden er 200 laten maken en hadden er te kort. Er zijn natuurlijk ook veel nieuwsgierigen naar de mis geweest.
HAllo Allemaal, Wat een handige reacties allemaal,... maar wat ik even mis is ook het aantal genodigden voor jullie trouw of beter ook avondfeest. En dan het aantal die daarvan naar de mis kwamen....Twee derde bij iedereen een goed richtcijfer?An