Terug naar overzicht
Hey, wij trouwen nu zaterdag. Ennog niet te veel zenuwen? Bij is het toch al serieus aan het beginnen. Hier zijn 2 tekstjes hopelijk ben je er wat mee.Een kleine zin, een groot verhaal,In je eigen woorden, je eigen taal,Al wat je kwijt wil, laat het ons weten.Zodat we geen enkel momentVan de mooiste dag van ons leven vergetenLieve gasten,Dank voor het komenmaar ook na het feestwillen we wegdromenbij wie is langsgeweest.Vandaar dit boeknu nog leeg en stildat met wensen en gelukgevuld worden wil Laat of vroeg,kort of lang,er is plaats genoeg,dus ga jullie gang!Veel succes de vrijdag! groetjes, Annelies
Bedankt voor de reactie! Het gaat nog met de zenuwen, hoe gaat het bij jou? Nu nog de laatste kleine dingen regelen. We zijn net de muziek eens gaan beluisteren in de kerk, dat zat ook goed. De gastenboek nog. Misboekjes zijn pas woensdag klaar... Nog prentjes afdrukken om de mensen hun plaatsen aan te duiden. En dan zal ik nog wel een paar kleine prullen vergeten op dit moment, maar eigenlijk is dat goed, dan ben ik er nog niet té hard mee bezig... Of is dat verkeerd?Groetjes
hallo wij trouwen 23/08/08en wij hebben er op staan zo iets kan je niet verzinnenin jou armenvoel ik pasdat de lievde ging beginnendie al begonnen was is van toon hermans veel plezier nog met de laatse lootjes van jullie dag xxxis wat dubbel zinig vind hem supp
Hey,Bij ons stond er:Een kleine zin, een groot verhaal,in je eigen woorden, je eigen taalal wat je kwijt wil, laat het ons wetenzodat we geen enkel moment van de mooiste dag van ons leven vergeten. Grts, JokeAl 24 dagen getrouwd!
Vandaag hebben wij elkaar het ja-woord gegeven, omdat wij voor altijd samen willen leven. Uw aanwezigheid maakte ons feest compleet, we vinden het belangrijk dat u dit weet. Maar ook na het feest, willen we wegdromen bij wie langs is geweest. Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil, dat met wensen en geluk gevuld worden wil. een kleine zin, een groot verhaal, in je eigen woorden, in je eigen taal. Al wat je kwijt wil, laat het ons weten, zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten. dit staat in onze gastenboek grtjs mirke 27-09-2008