Terug naar overzicht
Hey Evi,Mooie site, hoor, en we zijn dan nog van hetzelfde jaar ook ;-)Heb alvast een berichtje achtergelaten in het gastenboek.Nog veel succes met de voorbereidingen!Groetjes,Ingrid 21.05.2005
Heyik wou jullie site bezoeken, maar geraakte er niet op.Zal morgen nog eens proberenGroetjesVicky
Mooie site ! Een dikke proficiat hoor ! Mmm, deed mijn schatje maar zoiets... maar ja, hij heeft het te druk met allerlei andere zaken...Groetjes,Tine
Hey vi,Mijn ventje was ook op een avond heel stilletjes achter zijn PC bezig en na enkele uren verraste hij me met een eigen website; toch leuk als je ziet dat je vriend er ook zo naar toe leeft;-)Hier is de onze: htpp://home.tiscali.be/annendavytrouwen .Groetjes
Bijzonder mooie website!Wij hebben al gemerkt dat de mensen hier echt naar komen kijken als op de aankondigen het adres vermeld staat.Bovendien komen de bevestigingen veel sneller toe via e-mail!Veel succesDidierwww.timme-didier.be
Hallo,mooie en toffe site.Het is een echte rage geworden, huwelijkssites maken, maar is ook plezant.Wij hebben op onze site ook een stukje over ons huwelijk: http://users.pandora.be/Bertone79 Groetjes en nog veel succes,Heidi en Bjorn23 juli 2005
Knappe site, echt heel mooi gedaan!Wij trouwen ook op 20 augustus 2005 dus ik hoop op heel veel zon en stralend weer voor deze dag!!GroetjesBarbara en Kristof