Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen op 07/08/09

4-8-2008 22:28:12
hey bruidjes in spé,

Zijn er nog mensen die trouwen op 07/08/'09? En kunnen we eigenlijk nu al iets doen van voorbereidingen? Ik ben eigenlijk een leek op vlak van huwelijken...

Groetjes!

Francis

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 412

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik5-8-2008 8:31:50

Hey Francis,

Nu is zeker al de moment om zaal, fotograaf en DJ vast te leggen. Eventueel kan je ook reeds rondkijken voor een kerk indien je kerkelijk wil huwen.

De zaken zoals een ringkussentje en de huwelijkskaars hadden we ook reeds ongeveer een jaar op voorhand.

Ten slotte vond ik het ook praktisch om al eens een voorlopige genodigden en adressenlijst op te stellen, dan hoef je deze alleen achteraf nog lichtjes te wijzigen.

Veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,

Jenny

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik5-8-2008 8:35:52

Wij trouwen op 3 juli 09 en we zijn al van in mei alles aan het vastleggen. Een feestzaal moet zeker op tijd geboekt worden want die zijn soms al 2 jaar vooruit volgeboekt. Het staghuis meestal 6 maand voor de trouw als je ook voor de kerk trouwt. Je trouwkleed zou ik ook stilletjes beginnen te zoeken want soms moeten ze die bestellen en dat kan tot 6 maanden duren. De fotograaf en het vervoer ook tot een 10 maand voor het huwelijk vastleggen. Als je iemand zoekt die je haar en make-up aan huis komt doen die dag die moet je ook op tijd zoeken want die liggen soms ook al tot een jaar vooruit volgeboekt. De rest vanaf een half jaar tot 4 maanden voor de trouw zoals de uitnodigingen, kostuum toekomstige echtgenoot en misschien bruidskinderen. Veel geluk.

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik5-8-2008 15:54:33

Hoi

Wij trouwen op 01/08/2009 en er liggen toch al een aantal zaken vast: feestzaal (met huisdj), de kerk, de wet en de fotograaf. De boekingen voor volgend jaar lopen naar 't schijnt vlot binnen bij de feestzalen en de fotografen, dus daar zou ik zeker als eens naar op zoek gaan.
De rest kan inderdaad nog eventjes wachten...
Geniet van de voorbereidingen!!

Groetjes

Lien
01/08/2009
www.tomenlien.be

Annelies

Meld misbruik5-8-2008 20:04:00

Hoi Francis,

alvast proficiat!!!

Ivm je regelingen... ja hoor, je kan gerust al heel wat regelen. En dat zijn dan nog geen definitieve dingen maar wel al reservaties zodat de zaal, fotograaf, ceremoniemeester, muziek, ... nog vrij zijn die dag.
Eerst is eerst ;-)

Mocht je meer info wensen: mijn vriend is pianist en we hebben wel wat ervaring hiermee, mail me maar gerust dan wil ik je gerust helpen!

veel groetjes,
Annelies
andalouseke@yahoo.com
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2902889

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik5-8-2008 21:34:17

Hey,

wij trouwen zes dagen voor jullie (1/8/2009) en zijn rond nieuwjaar begonnen met de organisatie: onze zaal lag vast in januari (hoorde vorige maand dat ze volledig vol zitten voor de zomer van 2009 dus je wacht best niet te lang!). De DJ hebben we ook al een paar maanden geleden vastgelegd, de fotograaf ligt sinds een paar weken vast en voor de kerk zijn we ook al langs geweest.
Mijn kleedje heb ik ook al gekocht (was uitverkoop dus daardoor heb ik het zo vroeg).

Wij zijn ook begonnen met een lijst van de genodigden, omdat je toch moet weten hoeveel mensen je ongeveer gaat verwelkomen. Voor veel zalen moet je bv 100 personen hebben om de zaal te krijgen...

Groetjes,
Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...