Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen op 07/08/09

4-8-2008 22:28:12
hey bruidjes in spé,

Zijn er nog mensen die trouwen op 07/08/'09? En kunnen we eigenlijk nu al iets doen van voorbereidingen? Ik ben eigenlijk een leek op vlak van huwelijken...

Groetjes!

Francis

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 412

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik5-8-2008 8:31:50

Hey Francis,

Nu is zeker al de moment om zaal, fotograaf en DJ vast te leggen. Eventueel kan je ook reeds rondkijken voor een kerk indien je kerkelijk wil huwen.

De zaken zoals een ringkussentje en de huwelijkskaars hadden we ook reeds ongeveer een jaar op voorhand.

Ten slotte vond ik het ook praktisch om al eens een voorlopige genodigden en adressenlijst op te stellen, dan hoef je deze alleen achteraf nog lichtjes te wijzigen.

Veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,

Jenny

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik5-8-2008 8:35:52

Wij trouwen op 3 juli 09 en we zijn al van in mei alles aan het vastleggen. Een feestzaal moet zeker op tijd geboekt worden want die zijn soms al 2 jaar vooruit volgeboekt. Het staghuis meestal 6 maand voor de trouw als je ook voor de kerk trouwt. Je trouwkleed zou ik ook stilletjes beginnen te zoeken want soms moeten ze die bestellen en dat kan tot 6 maanden duren. De fotograaf en het vervoer ook tot een 10 maand voor het huwelijk vastleggen. Als je iemand zoekt die je haar en make-up aan huis komt doen die dag die moet je ook op tijd zoeken want die liggen soms ook al tot een jaar vooruit volgeboekt. De rest vanaf een half jaar tot 4 maanden voor de trouw zoals de uitnodigingen, kostuum toekomstige echtgenoot en misschien bruidskinderen. Veel geluk.

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik5-8-2008 15:54:33

Hoi