Terug naar overzicht
hey Hannedrukwerk is over het algemeen duur.Wij hebben ons drukwerk van een bevriend drukker cadeau gekregen dus heel zeker ben ik niet van de prijs en hij zei toen dat het rap €600 zou zijn.Je zal een duurder en mooier papier genomen hebben wrs.Alles is van veel afhankelijk hé.De spuigaten uitspringen vind ik het zeker niet.
Hey,Veel hangt af van het aantal kleuren bij het drukken ook. Wij moesten drukken in full color en dat kost direct een stuk meer.Ook offset of digitaal maakt een verschil.Wij zaten aan dezelfde prijs voor zelfde aantal, maar het was ook de uitnodiging die wij wouden...Groetjes
Kijk eens naar www.zwart-wit.be of www.printconcept.be Super gewoon...heb ik heel veel mee kunnen besparen.Groetjes en succes
Een digitale drukker is natuurlijk veel goedkoper dan dat je bij een echte drukker gaat. Dat maakte voor ons ook wel het verschil; 700 euro tegen 250 euro. Wij hadden ook een 200 - tal kaartjes, in Amerikaans formaat, in kleur, met 2 aparte kleine kaartjes (receptie en avondfeest). Maar als jouw prijzen van een echte drukker zijn, is dit dus wel een normale prijs! Grts, JokeAl 24 dagen getrouwd!
Hey Hanne,Die prijs is ongeveer normaal hoor, wij zaten ook rond die prijs. Maar hebben daarom besloten van heel het boeltje maar zelf te doen komt me zo een 500€ goedkoper uit. Als je papier, inkt en alles bij elkaar telt tenminste. succes ermee :-)groetjesStephanie
Ga eens langs bij AVA véééééééél goedkoper en zeker ook heel goed gedaan
hey Hanne,ik kom ook net van de drukker. Wij hebben 240 uitnodigingen en net als jullie 3 verschillende extra kaarten. Ons papier is zwart, zacht en dik en de letters zijn zilver. Verder geen andere kleuren/foto's ed. Alles samen kost dit ons 485 euro. Misschien is jullie drukker toch wat aan de dure kant?groetjes, Laura