Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje??????

5-8-2008 8:41:31
hallo bruidjes. Ik zit muurvast wat het misboekje betreft. Weet dat dit al veel gevraagd is maar kan iemand mij een voorbeeld doorsturen. We houden een viering, dus niet voor de kerk. Welke is de volgorde en heeft er iemand originele trouwbeloften en het zegenen van de ringen. We zijn van plan om de getuigen en de familie zoveel mogelijk te laten spreken. alle ideeën welkom.
stuur naar nathaliedewil@hotmail.com
Alvast bedankt.

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 692

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik5-8-2008 11:30:15

Je hebt post!

Katleen

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik5-8-2008 17:06:07

onze kanje krijgen mail even
bollieke@msn.com

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik5-8-2008 17:08:52

Wij zijn langsgeweest bij de priester en hij had een zeer goede werkmap voor ons. Hierin stond ten eerste de structuur van een eucharistieviering en per onderdeel een 20 tal voorbeelden, heel handig, echt mooie teksten ook. Misschien moeten jullie dit ook eens vragen aan jullie pastoor? Ik weet dat je via internet bij het bisdom in Brugge ook een gelijkaardige werkmap kan bestellen.

Groetjes

Isabelle

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik9-8-2008 11:28:58

Ik stuurde je een heel pakket vol teksten. VEel succes

Karen

- 22 dagen gelukkig getrouwd -

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...