Nu Online
Momenteel zijn er 364 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP!! REGEN...

5-8-2008 9:12:05
Dag bruidjes en co,
Het is bijna zover, vrijdag is onze grote dag...maar het weer ziet er écht niet schitterend uit volgens de weerberichten: max 20 graden met kans op onweer en regenbuien. Tja, de kans bestaat dus dat ik uit mijn vel ga bibberen! Mijn vraag is echter of er iemand mij aan witte paraplu's kan helpen? Wij hebben een vriend als ceremoniemeester en die heeft dat ook niet. Wij wonen in Kontich. Alvast bedankt! groetjes

peggy
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 863

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik5-8-2008 10:12:37

Wij hebben witte paraplus kunnen lenen bij de bruidswinkel. Misschien even checken of die van jullie ook die service verleent?
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com

s
1-6-2007
 Meld misbruik5-8-2008 11:59:49

Casa, blokker,... Worden daar regelmatig verkocht aan goedkope prijzen.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik6-8-2008 16:42:04

hey Peggy

Ik ben 17 mei getrouwd en het weer was barslecht.
Het is wel een prachtige dag geworden!
Staar je dus zeker niet blind op dat weerbeicht.
Ik had ook schrik dat ik koud ging hebben, maar niets was minder waar, je bent zodanig met al de rest bezig dat je daar zelf niet bij stilstaat!

Ik zou ook niet direct weten waar je witte paraplu's zou kopen, maar ik heb hier een nieuwer bericht je gezien van iemand die witte duoparaplu's verkoopt.
Misschien eens contact mee opnemen?

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...