Terug naar overzicht
Dag Liesbeth,wij hebben gekozen voor:Enya - Fairytale (intrede)Efteling - Droomvlucht (intrede)Des'Ree - Kissing YouMoulin Rouge - Your SongAladin - A whole new worldMichael Buble - Everything (uittrede)Jamie Lidell - Another DayHet liedje wat je noemt, vind ik zeker geschikt, wij zijn laatst naar een trouw geweest waarbij dat liedje werd gebracht door de neef van de bruid.Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Wij hadden dit probleem niet want wij kregen van onze feestzaal(salons orchidee Ruien) "Gunther Neefs"cadeau die onze huwelijksmis verzorgd.van geluk gesproken.
Wij hadden:- My girl - The temptations- Colby Caillait - Bubbly- Six pence none the richer - Kiss me- Ben E king - Stand by me- Michael Bubble - Everything- Jamie Cullum - Everlasting love- Aretha Franklin - Say a little prayerHopelijk kan je er iedeetjes uithalenGroetjesWendy (reeds 3 dagen gehuwd :-)
Hey,, wij dachten dat eerst als openingsdans te gebruiken, maar mijne toekomstige vindt het niet dansbaar genoeg, dus verhuist het ook naar de mis...Ik vind dat in elk geval een supermooi liedje. We hebben ook ' The promise' van tracy Chapman, voor de rest zijn we nog op zoek.Veerle
Hoi Liesbeth,Mijn vriend is professioneel pianist en doet samen met een geweldige zangeres geregeld huwelijksvieringen. Mocht je dat wensen,dan kan ik je een mailtje sturen met alle info en alle liedjes die ze ooit al speelden in de kerk... kanje ideetjes opdoen.Veel groetjes,Annelies...andalouseke@yahoo.comhttp://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2902889