TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Linsey
11-7-2009
|
5-8-2008 12:30:07
Wij trouwen op 11 juli 2009 en bij ons ligt het volgende al vast: ceremoniemeester vervoer feestzaal dj zang voor in kerk fotograaf videoman
|
|
Natasja
4-7-2009
|
5-8-2008 12:37:20
Wij trouwen op 4 juli 2009 ik heb al het volgende Smiddags eten voor suite in bokrijk dj zaal avondfeest met traiteur met bbq fotograaf (moeten 18 augustus langsgaan bij jef celen Wij trouwen wss enkel voor de wet dus dat hele kerkgedoe komt er gelukkig niet bij. vervoer (nonkel van bruidegom heeft nieuwe x 5 is goed voor ons, steek liever mijn centen in iets anders. Kriebelt het bij jullie ook zo om naar jurken te gaan kijken? Aan linsey waar trouw jij? 11 juli is toch een feestdag en dan kunnen wij niet trouwen hier?Want dat was hier ook eerst de bedoeling groetjes
|
|
Laura
18-7-2009
|
5-8-2008 12:42:44
Hey,
Wij trouwen 18 juli 2009. Op onze website kan je zien wat we al gedaan hebben: al een heleboel... :o)
http:\\laura-bert.bruiloftsite.nl
Groetjes,
Laura x
|
|
Stephanie
8-8-2009
|
5-8-2008 12:55:36
Hey hey,
Superleuk van jullie reacties. Bij ons is het ook al enorm aan het kriebelen. Wij trouwen de vrijdag 24/07 voor de wet en de 25e voor de kerk, kwestie van iedereen ook de tijd te geven zich klaar te maken want ik ben van Gent maar mijn schoonfamilie en aanstaande van Antwerpen en als iedereen daar om 7u moet gaan opstaan.. Wat ligt er bij ons al vast. -De locatie (ik ga nog geen plaats noemen want bij hebben een wedstrijd lopen :p) -Het vervoer.. we hebben goede contacten bij de NAM garage en mogen het weekend van de trouw daar auto's halen, ok het zullen niet allemaal dezelfde zijn maar naar belangrijkere persoon een dikkere voiture :-) en inderdaad zo'n 250 - 300€ per auto vind ik veel te duur. Daar kost het niets enkel een volle tank. -Het kleed en het kostuum :-) -Fotograaf gaan we morgen naartoe FotoLD is enorm goedkoop want vind soms schandalig wat ze ervoor durven vragen. -Uitnodigingen (maak ze dan ook zelf)
http://users.telenet.be/Stephanie-and-Tim/
groetjeeees
|
|
Els
4-7-2009
|
5-8-2008 13:16:08
hoi!!
Wij trouwen op 4 juli. Wat hebben wij vastgelegd: - vervoer - kerk - DJ - zaal - fotograaf - ceremoniemeester
Ik zou graag al vanalles doen voor deze dag maar voor misboekje en zo is het waarschijnlijk nog een beetje vroeg. Voor het kleed wacht ik beetje de nieuwe collectie af (november-december).
groetjes
|
|
Stephanie
8-8-2009
|
5-8-2008 13:27:11
Hey Els,
Persoonlijk ben ik ook al aan het zien voor misboekskes. Het is allemaal zo leuk éh en je wilt zoveel al doen :-)
Groetjes
|
|
Sofie
19-9-2009
|
5-8-2008 14:14:08
Hoi medebruidjes
Wij trouwen 19/09/2009 (nog iets verder in de toekomst ;-) ) en het volgende ligt vast : -datum ;-) -zaal -dj -fotograaf
En al de rest zit in mijn hoofd... Kerk en gemeente gaan we in ons verlof doen, einde september dit jaar. En voor mijn kleed ga ik ook kijken vanaf de nieuwe collectie, alhoewel ik mijn droomkleed al gezien heb.
Ceremoniemeester zijn we niet geneigd te nemen, maar twijfelen nog. Is dat echt de moeite ? Is die persoon zijn bijdrage echt zo groot of kan iemand van de familie dat perfect op zich nemen ?
Veel organisserplezier allemaal en waarschijnlijk tot binnenkort hier op het forum ;-)
Groetjes
Sofie
|
|
Lien
1-8-2009
|
5-8-2008 15:31:16
Hoihoi
Wij trouwen op 01/08/2009. Wat ligt al vast: * Feestzaal (met huisdj) * Kerk * Wet * Fotograaf
Momenteel zijn we druk bezig met het vervoer te regelen (zo duur!!). Een ceremoniemeester nemen we niet, een planning stel ik liever zelf op en ik heb genoeg nichten en vriendinnen die staan te springen om te helpen!
Ik kijk er net als jullie ook enorm naar uit om een trouwkleedje te gaan zoeken. Ik denk dat we inderdaad beter wachten tot de nieuwe collectie er is. Hoewel er nu ook hele mooie zijn hé.
Ik denk dat we voor alle andere zaken nog wel tijd hebben hé!
Veel succes ermee meisjes!
Groetjes
Lien 01/08/2009 www.tomenlien.be
|
|
Caroline
12-9-2009
|
5-8-2008 15:46:29
Hallo,
wij trouwen op 12/09/2009. Deze datum is pas sinds vorige week definitief. Ik heb dit weekend het voorschot voor de feestzaal gestort. We hadden een zaal gevonden, maar hebben nog 2 weken moeten wachten op een datum.Er waren namelijk al opties genomen op de 12e en 19e september. Indien deze data niet hadden gelukt, dan was het 10 oktober geworden. Dus bij ons ligt enkel de zaal vast. Ik ga vanavond informeren op het stadhuis of ik de datum al kan vastleggen. Voor de kerk gaan we dit weekend informeren. De priester is een nonkel van mijn vriend dus die is al op de hoogte. Blijkbaar is bij velen de fotograaf ook al vastgelegd dus misschien moet ik daar ook eens naar beginnen kijken. Ik heb wel al veel naar jurken gekeken in boeken en op het internet. Ik kijk er echt al naar uit om te gaan passen. Dat is gepland in november. Daarnaast lees ik bijna dagelijks op dit forum waar ik al veel tips en ideetjes enzo heb gevonden. Ik vind het echt leuk om zo met andere (voornamelijk) toekomstige bruiden te kunnen communiceren. Het wakkert alleen nog maar meer de zin aan om met alles te beginnen. We hadden wel afgesproken om het allemaal langzaam te regelen en niet alles halsoverkop, omdat we nog een stukje in onze verbouwing zitten. Allemaal veel succes en mooie momenten gewenst! Caroline
|
|
Gitte
25-7-2009
|
5-8-2008 16:23:43
Hoi hoi,
Wij trouwen op 25 juli 2009. Wist niet dat er zovelen zijn in juli 2009. :-) Wat wij al hebben geregeld is; dj feestzaal vervoer (koets met friese paarden) fotograaf videograaf kerk stadhuis misboekje ben ik met bezig gastenboek al gekocht
Ik ben er zo graag met bezig, maar nu ligt het ff stil. Alles wat kon is geregeld.
|
|
Stephanie
8-8-2009
|
5-8-2008 16:58:58
Hey Gitte,
Wij trouwen ook op 25/07 :-) Bij ons kunnen we pas het stadhuis max 6 maand op voorhand reserveren.. :-s
Vind het super iemand dat op dezelfde dag trouwt
Groetjes
Stephanie
|
|
Karlien
|
5-8-2008 17:36:51
Wij trouwen, net zoals Laura, op 18 juli. Als ik de berichten hier lees, word ik al een beetje nerveus :-) In mijn omgeving lachen ze er vaak mee dat ik er al zo hard mee bezig ben, maar hier lees ik toch dat er zijn die al meer in orde hebben gebracht. Ik verschiet er ook wel van dat het stadhuis bij sommigen al geregeld is, bij ons kan dat ook pas 6 maanden op voorhand. (Misschien deze week toch eens gaan kijken of het echt nog niet mag..)
Wat normaal gezien wel al geregeld is: - de kerk (wel nog geen uur moeten doorgeven en misschien gaat de priester met pensioen, dus ben er nog niet voor 100% gerust in) - de feestzaal - het koor - de fotograaf - het gastenboek (heeft een vriendin gekocht en zij gaat het wat persoonlijker maken) - een auto (van vrienden) - de kapster en schminkster - we weten waar we bloemen gaan bestellen - De bedankjes zou ik ook al graag kopen, maar heb schrik dat ik er dan te veel of te weinig ga hebben. - Ben al lang dingen bijeen aan het zoeken voor het misboekje, maar concreet zit er nog niks in mekaar.
Ik denk dat ik al elk kleedje dat op het internet staat, gezien heb, maar 't is toch wachten op de nieuwe collectie :-) Mijn vriend vindt het hilarisch!
Wat ik nu wel heb, is het gevoel dat binnen een paar maanden iedereen gaat beginnen afzeggen! Dat is dan ook weer het nadeel van er vroeg mee te beginnen, meer kans dat mensen afspraken vergeten, zaken failliet gaan, ...
Het stresskonijn in mezelf gaat nog afzien dit jaar! :-)
Groetjes, Karlien
|
|
Annelies
|
5-8-2008 19:57:37
hoi!
mocht je graag muzikale begeleiding hebben in je huwelijksviering, dan is het ook leuk om op voorhand de datum door te geven zodat je niet met dubbele boekingen zit.
Mocht je meer info wensen: andalouseke@yahoo.com
Succes!! Annelies http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2902889
|
|
Linsey
11-7-2009
|
5-8-2008 20:07:31
Trouwen op 11 juli voor de kerk gaat wel, maar voor de wet niet. Maar dit ging toch al op een andere datum zijn, maar deze ligt nog niet vast. Dit wordt dan ook enkel een etentje met de ouders en broers en zussen en grootouders.
|
|
Ellen
11-7-2009
|
6-8-2008 10:05:39
Wij trouwen ook op 11 juli volgend jaar!
Ligt al vast: feestzaal kerk fotograaf videograaf bloemenwinkel is verwittigd (nog niks concreet vastgelegd ze) dj (moet wel nog eens om bevestiging vragen) ceremoniemeester muziek voor in kerk trouwvervoer al eens gaan kijken naar kleedjes en al 1tje gepast... als ik niks beters vind neem ik deze maar eerst nog nieuwe collectie afwachten he;)
Heb al een boek teksten voor ons misboekje bekeken... Met muziekkeuze zijn we ook bezig... ER wordt nagedacht over onze openingsdans... We zijn vooral bezig met het inwinnen van informatie. Maar voor uitnodigingen en zo is het inderdaad nog veel te vroeg. MAar kan geen kwaad om je te informeren. Zo kun je toch goed selecteren ook he!
Nog veel voorbereidingssucces!
Je kan onze voorbereidingen volgen op www.ellen-alexander.be
|
|
Laura
11-7-2009
|
6-8-2008 13:30:58
Hey
Wij trouwen ook op 11juli en wij trouwen voor de wet een dag ervoor. Wij hebben volgende dingen al geregeld: -feestzaal -ceremoniemeester -kerk -ceremoniewagens -Dj We zijn een afspraak met de fotograaf aan het proberen te maken maar aangezien die 2 provincies verder woont is dat nogal moeilijk. Ah en fotolocatie hebben we ook al.
Veel plezier nog en minder dan een jaartje :)
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Groetjes, Laura
|
|
Sanne
22-8-2009
|
30-8-2008 21:24:26
hallo, wij trouwen 21 augustus 2009. wij hebben de zaal, de DJ, rent a priest, receptie al geregeld. ik ben ook pas vorige week gevraagd! al goed gevorderd vind ik zelf in 1 week tijd!
groetjes
|
|
Cindy
4-7-2009
|
15-9-2008 22:05:23
wij trouwen op 4 juli 2009! De zaal ligt vast, stadhuis, kerk, dj en fotograaf. Nu gaan we werk maken van het vervoer!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|