Terug naar overzicht
Wij hebben geen offerande, maar Enya heeft wel mooie instrumentale liedjesGroetjes, Wendy Nog 9 dagen te gaan...
Wij zullen Only Time van Enya gebruiken, maar ze heeft er inderdaad nog héél mooie zoals Orinocco flow onder andere.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
de instrumentale nummers van ennio morricone zijn ook super!!Zoals once upon a time in the west of le professionel. Ik ben op beide liedjes binnengekomen in het stadhuis en in de kerk
Wij hebben dat van Forrest Gump! Heel mooi!Groetjes en nog veel succes! K.
hoi!mijn vriend doet geregeld huwelijksvieringen op piano (met of zonder zangeres) en laatst heeft hij enkele nummers van Craig Armstrong gedaan (waaronder de Balcony Scene): prachtig.groetjes,Annelieshttp://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2902889
Wij trouwen niet voor de kerk, dus ik kan je niet zeggen wat wij gaan nemen, maar als ik van jou was zou ik eens luisteren naar de soundtrack van 'Chocolat'. Die instrumentale muziek is héél leuk : vrolijk, mysterieus, helemaal anders dan de gebruikelijke muziek die men in de kerk speelt. Het is misschien origineel!Groetjes,Lindsey