Terug naar overzicht
Allereerst een dikke proficiat!!!Ik denk dat je de belangrijkste dingen al vastgelegd hebt hoor. En je kleed zal het volgende zijn dan...Groetjes,Veerle29/08/08
vervoer kan je al regelen je kan al beginnen te kijken voor bedankjes als je ze dan zelf wilt maken heb je tijd ge noeg he .trouw ringen kan je al gaan kijken of laten maken .uitnodigingen bekijken en tekst uit zoeken lijst maken met naam hoeveel personen en een vakje app om een bevestiging op aan te duiden .als je nu al begint op te schrijven vergeet je niemand .groetjes en nog veel plezier 23/08/08 ps ik zou wel al denken waar ik voor mijn kleed wil gaan en een afspraak maken voor na je bent bevallen xxx
Proficiat met je zwangerschap en je huwelijk! Dat zijn heel wat leuke vooruitzichten. Het hangt er van af of jullie een viering willen (al dan niet kerkelijk), maar anders zou ik dat ook al vastleggen.groetjes, Caroline
hoi ,eventueel kapper en make upik ken een goed adres in antwerpen groetjes
Hoi Mieke,mocht je graag in je huwelijksviering persoonlijke muzikale begeleiding hebben. Dat is ook best goed op tijd omdat er veel vraag naar is en het je viering wel een zeer onvergetelijke sfeer geeft.Geef maar een seintje mocht je meer info wensen!Veel groetjes,Anneliesandalouseke@yahoo.comhttp://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2902889