Terug naar overzicht
Hey,Ik ga mijn schoonzus erbij betrekken. Zij is wel dezelfde leeftijd. Maar een aantal van mijn vriendinnen zijn wat ouder en zijn net blij dat ze nog eens 'op stap mogen' gaan en kijken er bijgevolg super hard naar uit. Ik zou zeggen, doe wat jij graag wil...Groetjes,Laura x
hallo,mijn vriendinnen regelen dat, mijn schoonzussen zijn beide wat ouder vandaar dat we hun kinderen wel gevraagd hebben, zijn ongeveer van dezelfde leeftijd. Ik heb mijn schoonzussen dit wel eerst gevraagd wat ze zelf zouden willen, en zij vonden niet dat ze bij zo'n jonge mensen thuis hoorde ... ook zijn ze blij dat ik aan hun kinderen gedacht heb. Daar mijn vriend een nakomertje is leek me dit de beste oplossing. Ik heb ervoor gekozen enkel mensen naar mijn vrijgezellen te laten komen die ik graag heb en waar ik ook wat aan heb. Want zo blijf je bezig, wou ook een groepje hebben waarvan ik weet dat we lol gaan maken; en waarin niemand de aandacht wil hebben. beetje plezier maken en een feestje bouwen zonder zeure gezichten! ... en daar hebben mijn vriendinnen rekening mee gehouden! Heb zelf een lijstje mogen maken van mensen met gsm'nrs die ik er bij wil hebben. Is voor mij de beste oplossing geweest, want anders moest ik bv kameraden hun vriendinnen vragen terwijl ik die eigenlijk niet zo graag heb! Ik hoop dat je een leuke avond gaat hebben, mijn vrijgezellenfeestje gaat door op 22/08/2008 ... maar wat het gaat worden en zijn weet ik totaal nog niet!geniet er maar van, zonder je al te veel zorgen te maken. Groetjes,An 06/09/2008
Vraag het eens aan je schoonzussen... Voor 't zelfde geld lijkt het hen niets om daarbij te zijn, en als ze het wel zien zitten dan kan dat nog leuk worden, toch?Ik had mijn zussen er niet bij willen missen hoor...Groetjes,Lien, 171 dagen getrouwd :-)))
hoi allemaal,alvast bedankt voor de reacties. Zoals An zegt kan ik misschien ook best eens informeren bij de schoonzusjes zelf, of ze er graag bij willen zijn of liever niet.Mijn trouw is nog wel even verder weg, maar zat er toch al wat mee in mn hoofd.
Hey!ik had zowel vriendinnen als schoonzussen als mijn zus. De leeftijd lag hierdoor vrij ver uiteen. Mijn zus is 17, ik heb een schoonzus van 24, een schoonzus van 34 en vriendinnen van 28, 30, 31 en 35 (ben zelf ook nog even 28) Dit was een heel leuk groepje en ik had mijn zus echt niet willen missen op deze dag, ook al is zij zo'n stuk jonger.Volg je eigen gevoel en praat erover met je schoonzussen. Als je ze niet uitnodigt zijn ze mss teleurgesteld.groetjesAnn30/08/08