Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reeds 17 dagen gehuwd!

5-8-2008 16:45:11
Dag iedereen,

Meer dan een jaar voorbeiden en uitkijken en dan opeens wordt je wakker en ben je al 2 weken gehuwd! Het gaat enorm rap voorbij, dus genieten van ieder moment is de boodschap.
Wij hebben in ieder geval een prachtige huwelijksdag gehad, alles was zoals en nog beter dan we ooit hadden kunnen dromen!

Veel succes met de verdere voorbereidingen!
Groetjes,
Stefanie

stefanie
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 962

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik5-8-2008 16:46:43

Blij te lezen dat het zo mooi was !
Proficiat nog en geniet van elkaar !
Joke

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik5-8-2008 17:01:41

hey
wij zijn ondertussen ook al 18 dagen gehuwd en het was SUPER ben zo content
gaan er bij julli nu snel kindjes volgen
wij zijn volop aan het "oefenenen" voor een tweede
groetjes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik5-8-2008 23:03:45

Hier is het ook 18 dagen geleden,ik verschiet erva ndat het zo snel achter me ligt!!!!
Maar het was een prachtige dag ,we hebben genoten van iedere minuut!!!!
Ook wij gaan voor een tweede kindje gaan.

Nog veel succes sarah

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik6-8-2008 8:49:18

Hey,

Wij wachten nog met kindjes. Het hart zegt volmondig JA, maar het verstand nog even van neen. Eerst proberen een eigen huisje te kopen ipv te huren en nog volop en intens genieten van enkel elkaar.

Groetjes,
Stefanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...