TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Myriam
|
5-8-2008 20:31:53
dag Wendy. Wij vonden iets op internet ivm huren trouwjurk maar dat viel enorm tegen. Alle jurken waren helderwit met veel parels en het was niet het soort jurk dat Belgische bruiden dragen. De prijs was wel aanlokkelijk (300 euro). Internet aanbiedingen zijn niet altijd OK!
|
|
Annemie
|
5-8-2008 21:53:04
Hoi Wendy
Ik heb dit ook even overwogen omdat het natuurlijk goedkoper zou uitkomen, maar je kan als je goed zoekt ook een goedkope bruidsjurk vinden. Kijk eens op de site van La Louvre in brussel en Claire de femme in Waals Brabant. Nu zijn ze wel einde collectie, maar vanaf september, oktober komt de nieuwe collectie binnen.Je vindt er jurken vanaf 300euro, of zelfs minder als je een cocktailjurk kiest. Ik zelf heb het geluk gehad een jurk (van een bekend merk) te kunnen kopen in solden in een gerenomeerde bruidswinkel. Spijtig dat de solden net voorbij zijn (of dat denk ik althans) Als je nog voldoende tijd hebt, kan je wachten tot de solden van juli 2009,als je dan op tijd gaat kijken, zal je nog veel keuze hebben...
|
|
Lien
16-2-2008
|
5-8-2008 22:12:48
Als Linea Raffaelli je stijl zou zijn...ik verkoop mijn jurk (getrouwd 16/2, jurk in offwhite met bijpassende stola, prijs overeen te komen). Als je je email achterlaat, stuur ik graag een foto door. Je weet nooit hé! Groetjes, Lien, 171 dagen getrouwd :-)))
|
|
Debbie
4-7-2009
|
6-8-2008 0:09:51
Hallo,
Ik ben wel op zoek naar een trouwjurk van Linea Raffaelli aan een betaalbare prijs. Kan je mij aub ook foto's doorsturen en de maat?
Alvast bedankt!
ribbedebbie@hotmail.com
|
|
Inge
14-7-2009
|
6-8-2008 13:29:09
Hallo,
met het huren van trouwjurken heb ik geen ervaring. Ik heb mijn kleedje gekocht bij Sofie in Deinze, daar doen ze al een tijdje uitverkoop. Ik heb mijn jurk er een drietal maanden geleden gekocht voor 950 euro en het kwam van 1400 euro. Ondertussen zijn ze nog steeds aan het uitverkopen dus ik denk dat ze hun prijzen wel nog verminderd hebben. Ze hadden daar ook suitekledij en die was ook allemaal afgeprijsd... De mevrouw die de winkel openhoudt, gaat op pensioen dus ze moeten alles kwijt geraken. Denk dus dat je er wel koopjes kan doen. (ik wou niet meer wachten toen ik zag dat ze mijn droomkleedje afgeprijsd hadden, wou zeker zijn dat ik dat kleed had)
Groetjes, Inge
|
|
s
1-6-2007
|
6-8-2008 14:32:48
Ik wilde ook niet teveel geld geven aan kleding die je maar één keer draagt. Maar wilde wel nieuw en heb uiteindelijk een kleedje gekocht van Kaat Tilley in de solden! Je moet natuurlijk geluk hebben met de maat. Maar ik zou voor je van plan bent om te huren toch eerst nog eens op zoek gaan naar goedkope bruidskledij.
|
|
Eveline
28-7-2007
|
14-8-2008 10:17:54
Hey Wendy, Overweeg je om eventueel een tweedehands jurk te kopen? Ik vind het mijne te mooi om in de kast te laten hangen en daarom wil ik het verkopen. Het gaat over een rok + top in gebroken wit van het merk Mathyro. Indien je geïnteresseerd zou zijn, stuur dan even een mailtje naar eveline_de_smet@hotmail.com. Dan zend ik je een aantal foto's door. Groetjes, Eveline
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|