Terug naar overzicht
Hoi Wendy,Dat ligt een beetje in dezelfde lijn hoor. Bij Jagré hebben ze meer uiteenlopende collecties, van verschillende prijsklasses. In het Bruidshuis ligt het allemaal dichter bij elkaar, daar vind je vanaf 1000euro ofzo...Het mijne komt van Jagré, uit een gemiddelde prijsklasse. Ik ben zeer tevreden van de winkel. Uitstekende service! Mijn kleedje hangt sinds gisteren bij mijn ouders...Nog 4 dagen en het is zover!Veel succes!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Nog vergeten:Le Chapeau is veel tamtam en chiqué.. maar de service na verkoop is alles behalve! Ik heb er zelf een slechte ervaring mee, ivm mijn sluier die ik er gekocht heb. Toen ik hem ging afhalen zat er geen kam op, en de extra steentjes waren er ook niet opgenaaid. Dit was dan nota bene met de naaister zelf besproken. Toen wij er de winkel op attent maakte wisten ze van niks! Maar had er wel extra voor bij betaald. Dit is allemaal wel rechtgezet, maar toch... Ik zou de sluier om 9.30 moeten afhalen, en met al die zever is het 16.30u geworden.Neen, ik zou er wegblijven.xxxAmber
Wendy,mijn kleed komt van het bruidshuis en de service is er perfekt. Zeer vriendelijke verkoopster. Ze doen echt werkelijk alles om jou te laten stralen op je trouwdag.Mijn kleedje kostte 1190 euro.Je kan het zien op www.katleenenfrederik.be Veel succes
Ik ben bij Le Chapeau en Jagre geweest. Bij Le Chapeau hebben ze heel veel jurken, maar de verkoopsters kiezen min of meer wat ze je laten zien en over de service ben ik ook alles behalve te spreken! Bij Jagre mag je rustig zelf tussen alle kleedjes kiezen en zijn ze een heel pak vriendelijker en minder opdringerig! Wat prijs betreft heb ik de indruk dat die bij Le Chapeau hoger was dan in andere winkels.groetjes, eva
Mijn kleed komt van Le Chapeau en ik ben er zeer tevreden over! Er hangen heel veel kleedjes en het is niet meer dan logisch dat de verkoopster samen met jou, je stijl bepaald en dan samen kleedjes uitkiest. Je kan moeilijk heel de winkel passen hé! De prijzen zijn idem dan andere winkels. Voor de retouches moest ik niets betalen. Ik ben echt tevreden! Minpunt is wel dat de winkel zo veel te doen heeft, dat het soms wat hectisch wordt. Dan kan er inderdaad wel eens iets mislopen (alles laten noteren is de oplossing). Gelukkig heb ik daar niets van gemerkt! Groetjes, K.