Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech als getuige

5-8-2008 20:27:03
Hallo allemaal,

vrijdag trouwt mijn zus en ik heb de eer haar getuige te zijn ... alleen is ze nu met het idee afgekomen dat ik zelf iets moet komen zeggen vooraan de kerk ... mag eender wat zijn maar alleen ben ik hier zeer slecht in.
Iemand die me op weg kan helpen met een mooi tekstje ofzo ??
Je mag het steeds mailen naar xes000@hotmail.com
Bedankt

Steven

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1847

Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik5-8-2008 21:39:28

Vertel een leuk verhaal over iets wat julllie samen als kind hebben meegemaakt.

sofie
22-5-2009
 Meld misbruik5-8-2008 22:00:31

vertel waarom de bruid en de bruidegom zo goed bij elkaar passen. En wat je goed/speciaal/grappig... aan haar vindt.

Els
17-7-2010
 Meld misbruik6-8-2008 8:21:35

Droomde je zus vroeger bv al van te trouwen en zo ja, hoe zag haar ideaal huwelijk/haar ideale prins eruit. Vergelijk dit dan met de huidige situatie (alle ja, als het niet TE veel verschilt natuurlijk!) Anders kan je ook nog altijd zeggen hoe het komt dat ze toch met haar toekomstige content is, terwijl hij precies niet echt 'prince charming' leek.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...