Terug naar overzicht
Hallo Vicky,Wil je dan werken met een buffetvorm qua eten of is het gewoon de bedoeling om je vrienden en familie een drankje aan te bieden met kleine hapjes?Wij hebben nl. voor ons huwelijk een héél goede feestzaal in Knokke maar wij gaan meer voor de traditionele vorm: lekker smullen en nadien een leuk dansfeest.Als je anders hier zet wat de bedoeling is, kan ik je wat tips geven. GroetjesSophie
HeyWe zullen een dansfeest met buffet doen. We willen een feest met als thema polé polé (daar hebben we elkaar leren kennen). We zouden daar een dessertenbuffet bij doen.Alle tips welkom!
Dag Vicky,Misschien het kasteel in Morekerke? Ik weet dat er daar meestal traditionele feesten worden gegeven maar het zijn jonge eigenaars, misschien staan ze wel open voor iets nieuws. Er worden daar ook soms gewoon fuiven gehouden dus denk niet dat het een probleem zou zijn.Groetjes
Niet zo heel ver van Knokke ligt het kasteel van Wippelgem! Toffe uitbaters en een heel idyllische omgeving!Bjorn en Leennog 18 dagen te gaanxxx
Beste vicky,wij trouwen volgend jaar in het Godshuis! Wij hebben ook nog andere 'traditionele' zalen bezocht in de omgeving zoals Hof Ter Mude (Westkapelle), Kasteel Lodewijk Van Male (Sint-Kruis) en het kasteel Van Moerkerke (tja, in Moerkerke-Damme dus). Maar wat ons betreft: wij waren direct enorm gecharmeerd voor het Godshuis en zijn dus bij onze eerste keuze gebleven! Het is ook zo moeilijk te vergelijken, vind ik. Bovendien is deze locatie ook nog niet zo bekend bij vrienden en familie (het wordt dus voor hen een echte verrassing!). groetjes, Stefanie PS: ook zeer leuk: Huyze De Baere in Maldegem, maar ik vrees dat dit minder geschikt is voor een trouwfuif. Wel zeer mooi en speciaal!
De pottemaecker in Meetkerke (als jullie niet met teveel zijn).Het is een oude hoeve, heel gezellig en rustig gelegen...