Terug naar overzicht
ik heb bellenblazers gekocht voor alle kindjes van Jip & Janneke (Hema 0,50 euro per stuk), daar ga ik nog een snoepzakje aanhangen en een ballon. Als mijn kinderen teveel kriebels in de benen krijgen tijdens de misviering, mogen ze van mij bij alle kindjes langsgaan om bellenblazertjes te gaan uitdelen. Groetjes, Wendy Nog maar 8 daagjes...
let daar toch een beetje mee op, ik heb al reacties gelezen van bruidjes waar de bellen vlekken achter laten op hun kleed...groetjes
Ik heb ook al vernomen dat dit plekken kan geven... Blijkbaar kan je speciaalde wedding bellenblazers kopen of bestellen via internet. Deze zijn speciaal om geen plekken achter te laten.Groetjes,Inneke
ik heb er in de zeeman gekocht aan 0.29€ stuk en getest op stof en laat geen plekken achter.die wedding bubbels zit exact hetzelfde product in dan in die van de zeeman.en je kan nog altijd het zeepsop eruit gieten en vullen met water en kleurloze dreft voor den afwas.voor de openingsdans heb ik van die kleine glittervuurwerkstokjes gekocht in AVA, was iets van een 11€ voor 160 stokjesgroejtes
Voor onze openingsdans hadden de getuigen een verrassing om dan zo een bellen blaas machine te zetten.Nu mocht het niet in onze feestzaal omdat er parket ligt. Misschien ook eerst eens navragen bij uw feestzaal. Allé of het moet natuurlijk zijn dat je het vanbuiten weet hé. Maar ik herinner me dat zij daar voor geinformeerd hadden en het mocht niet.
maakt het nu plekken of niet? ?