Nu Online
Momenteel zijn er 404 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misviering opfleuren

5-8-2008 21:37:40
ik ben opzoek naar bellenblazen.
Ik zou graag de mensen bellen laten blazen als wij de kerk uitgaan en op onze openingsdans.
Ik heb al veel leuke dingen gezien maar alleen op nl. site.
Weet er iemand een leuke site in be. of een winkel.

Vanessa
21-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1053

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 7:42:55

ik heb bellenblazers gekocht voor alle kindjes van Jip & Janneke (Hema 0,50 euro per stuk), daar ga ik nog een snoepzakje aanhangen en een ballon. Als mijn kinderen teveel kriebels in de benen krijgen tijdens de misviering, mogen ze van mij bij alle kindjes langsgaan om bellenblazertjes te gaan uitdelen.

Groetjes,

Wendy
Nog maar 8 daagjes...

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik6-8-2008 8:39:12

let daar toch een beetje mee op, ik heb al reacties gelezen van bruidjes waar de bellen vlekken achter laten op hun kleed...
groetjes

inneke
13-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 12:19:31

Ik heb ook al vernomen dat dit plekken kan geven... Blijkbaar kan je speciaalde wedding bellenblazers kopen of bestellen via internet. Deze zijn speciaal om geen plekken achter te laten.

Groetjes,

Inneke

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 12:46:49

ik heb er in de zeeman gekocht aan 0.29€ stuk en getest op stof en laat geen plekken achter.
die wedding bubbels zit exact hetzelfde product in dan in die van de zeeman.
en je kan nog altijd het zeepsop eruit gieten en vullen met water en kleurloze dreft voor den afwas.
voor de openingsdans heb ik van die kleine glittervuurwerkstokjes gekocht in AVA, was iets van een 11€ voor 160 stokjes
groejtes

Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 16:47:54

Voor onze openingsdans hadden de getuigen een verrassing om dan zo een bellen blaas machine te zetten.

Nu mocht het niet in onze feestzaal omdat er parket ligt. Misschien ook eerst eens navragen bij uw feestzaal. Allé of het moet natuurlijk zijn dat je het vanbuiten weet hé. Maar ik herinner me dat zij daar voor geinformeerd hadden en het mocht niet.

Eline

Meld misbruik9-8-2008 20:23:14

maakt het nu plekken of niet? ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...