Terug naar overzicht
Hey Marie,Ook bij ons staan r nog "maar" 66 op de teller. Dus ik vermoed dat jullie ook op 11 oktober trouwen? Laten we mss samen eieren naar de arme klaren brengen ;-)En jawel plots beginnen er allemaal details te dagen waar we nog niet aan gedacht hadden. Bijvoorbeeld de versiering van de feestzaal. Wel al aan gedacht maar de materialen moeten nog gekocht of besteld worden he ;) Maar bon, op het eind zal alles wel op zijn plooi vallen zeker? :-)Nog veel succes!Dirk en Liesbeth11-11-08
Hé Liesbeth,Ja ja wij trouwen ook op 11 oktober. In Oudenaarde. En jullie? Ben blij dat ik niet de enige ben die al stress heeft. Ja het is wat hé zo een heel feest in elkaar steken. Al moet ik zeggen, ik vind dat best wel leuk. Op de stress na dan. :-)Het zou leuk zijn om hier onze laatste voorbereidingen te zetten, zo blijven we op de hoogte hé!GroetjesMarie
hallo marie,voor ons nog 52 dagen te gaan. nog 7 weken dus. pfff ik begin ook stilaan te stressen. alles is bij ons geregeld . de uitnodigingen zijn de deur uit en nu is het wachten . het enige dat ik nog moet regelen is de decoratie voor onze zaal. wens je veel succes
Beste Marie,Het is niet de bruid maar hier is het de bruidegom die reageerd op de berichtjes ;-)Wij wonen en trouwen dus ook in Kapellen bij Antwerpen.Vanavond hebben we nog een terrasje gedaan en Liesbeth heeft met haar "schriftje" in de aanslag alles netjes genoteerd wat nog in orde moest komen of al in orde is :-)Het meeste is al in orde alleen de praktische afspraken met traiteur en feestzaal moeten nog gebeuren.
Hallo,Wat moeten jullie dan nog versieren in de zaal? Ik heb daar niet aan gedacht. Ik ga der van uit dat de zaal volledig versierd is. Hoever staan jullie met de misboekjes?Ik moet er nog aan beginnen. We zijn gisteren in ondertrouw gegaan bij de pastoor. En ik heb nog geen enkele pasbeurt voor mijn kleed gehad! Weet niet wat de gebruikelijke termijn is voor een eerste pasbeurt... Dus stress... :-))Groetjes
Hey Marie,Aangezien Liesbeth en Ik allebei nogal creatief zijn, zij is tuinarchitecte ik heb opleiding als etalagist gehad, kunnen we ons niet inhouden als het op versieren op aan komt.Hopelijk vinden we nog ergens chinese lampions en gaan we er zo een hoop aan het plafond hangen in één of andere ordening.Liesbeth moe nog voor haar eerste pasbeurt gaan. Heeft haar kleedje pas het tweede "jacht"weekend gevonden bij het Bruidsparadijs in Merksem. Ik heb daar dan weer niet mijn kostuum gevonden omdat alles daar wel heel duur was. Maar bij SKM hadden ze ongelooflijk maar waar het perfecte kostuum IN SOLDEN! Maw halve prijs voor mijn kostuum :-) Liesbeth gaat denk ik pas in september voor haar eerste pasbeurt. Misboekjes moeten wij ons niet om bekommeren want we trouwen enkel voor de wet. Maar wat dan wel weer een bekommernis is, is het feit dat we ons ook niet kunen inhouden met mensen uit te nodigen. Daardoor hebben we een gastenlijst, waar we echt nog wel in moeten gaan snoeien, van meer 320 mensen voor de receptie en ongeveer 200 voor ons avondfeest :-s Dat avondfeest wordt wel meer een fuif dan een traditioneel avondfeest. We gaan aan iedereen vragen om in de stijl "moulin rouge" te komen. Niet helemaal verkleed uiteraard maar toch duidelijk een accentje zodat dat een beetje een thema wordt. Een thema dat trouwens ideaal is in onze zaal. Kijk maar eens op www.degekkehaan.be .Vandaag ook de tweede proefdruk teruggekregen van onze uitnodiging. Die hebben we ook helemaal zelf in mekaar gebokst. En telkens weer slaagt de drukker er toch weer in om een detail net ietsje anders te doen dan wij in ons ontwerp hadden gedaan... daar wordt Liesbeth adn weer een beetje wanhopig door. Ook door het feit dat we nog altijd niks hebben gehoord van de juwelier die onze ringen aan het maken is... ook dat is nog altijd een mysterie. Maar voor de rest ... alles tip-top zenne ;-)DirkDirk en Liesbeth11-10-08
hey Marie,Ben je een beetje stil gevallen?Of ben je juist heeel druk bezig met je voorbereidingen?Hier hebben we eindelijk alle puntjes op de spreekwoordelijke I wat betreft de uitnodiging. Hopelijk zet de drukker er wat spoed achter en hebben we ze donderdag al.Nog veel planplezier!Dirk en Liesbeth
Hey,Nee niet stilgevallen hoor, maar het is hier deze week nogal hectisch. Mede door de vele verjaardagen. Ik ben bezig aan ons drukwerk. Wanneer versturen jullie dat? Ik wil ze graag al versturen, ben benieuwd naar de reacties... :-)Groetjes
Hoi, Met wat geluk hebben we onze uitnodigingen morgen en dan kunnen we een hele hoop al uitdelen op de familiefeestjes voor moederdag.Voor de rest is alles hier weer een beetje gekalmeerd. Vandaag van de juwelier gehoord dat onze ringen bij de graveur liggen .. die vanaf deze week in verlof is :-) dus nog even geduld :-)Wij zijn ook benieuwd naar de eacties vooral at betreft wie wel of niet komt.Uiteindelijk woren het dus wel 320 genodigden op de receptie ... als ze allemaal komen en wij hopen dus stilletjes van niet :-)Voor de rest gaan we hier en daar wat Cava proeven. Tot 27 augustus doet Delhaize een wijn actie. 3 kopen 1 gratis en daar zit ook een fles Cava bij dus .. proeven of het goeie is he ;-)Nog veel succes!Dirk en Liesbeth
Hey Marie met Dirk hier!En? hoe zit het met de zenuwen nu, nog maar 49 dagen! Brrrr bij mij kriebelt het soms toch serieus zenne!Groetjes Dirk