Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

veslagje vanonze dag op 18 juli 2008

6-8-2008 10:36:00
zo hier ons verslagje
ik ben opgestaan om 6 uur om me eenheel uitgebreid bubbulbad te nemen , om dan samen met mijn moeder en schoonzus naar de kapper te gaan , waar we ook werden opgemaakt , een uurtje later arriveerde mijn 2zussen met de kindern om ook opgemaakt te worden , de fotograaf was ook al meegekomen
rond 10uur waren we allemaal klaar en zijn we naar mijn huis gegaan mijn moeder en ik
mijn toekomstige verwelkomde de gasten die mee gingen in de suite bij zijn thuis , was heelm gemakkelijk om te kijken als iedereen er wel was , mijn schoonouders wonen vlak tegen ons aan

het was zat niet zo héél goed mee , het regende welniet maar toch
mijn moeder hielp me mijn kleed aan doen
het was gewoon top het was echt een kleed voor mij gemaakt

ik ben namelijk in het zwart-wit getrouwd
om 11u30 ging de bel van de voordeur
alhoewel ik de kleren van mijn aanstaande al had gezien vond ik hem prachtig stralen

mijn 2 zussen zag ik op de achtergrond met open mond naar me staren
mijn man had er bijna geen woorden voor hoe mooi hij me vond

we zijn toen via de suitewagens naar het gemeentehuis gereden , om daarna verder tegaan naar de kerk
we hadden live muziek in de kerk van mijn ondertussen al echtgenoot zijn leraar muziek hij volgt gitaarles

onze zoon is de ringen komen brengen , dat was heel mooi
hij had samen met de 2ling vanmijn zus ook een maatpakje aan
en het bruidsmeisje had een kleedje aan
nadat we uit de kerk kwamen hebben we 50 witte ballonen losgelaten
héél mooi
daarna zijn we verder naar de zaal gereden waar er een BBQ stond te wachten
héél lekker en champagne , ik heb daar van mijn man een héél groot boeket rode rozen gekregen
daarna zijn we met 2 bruidskindjes verder gereden naar alden biesen voor foto's in de franse tuinen
dit duurde tot ongeveer 18u15 en het feest begon om 19u
ondertussen kregen we enkele telefoons van familie om te zeggen dat de DJ er nog niet was , even stressen
maar hij was er nog op tijd

wat me het meeste stoorde was toen we de mensen moesten ontvangen dat mijn schoonouders er nog niet waren , ze vonden het nodig om naar huis te gaan , anders duurde de dag te lang volgend hen (en voor mijn ouders dan )
toen iedereen er was werden we aangekondigd door de DJ ik had gevraagd voor het liedje van he's a pirate en hij had gewoon een ander maar ja
we hadden toen aangekondigd dat we gingen eten

toen dit voorbij was hebben we de openingsdans gedanst vn kylie en nick cave

rond 24u werd de bruidstaart gebracht
ik had deze laten maken in de vorm van een gitaar ,zijn passie

ik had ook met de DJ afgesproken om een dans met mijn vader alleen te doen op het liedje van heartland en zo rond 4u30 vroeg hij als ik het nog willde doen maar toen wou ik niet meer , het meeste volk was als naar huis
we hebben nog doorgefeest tot 8u s'morgens
het was dus een TOP feest
ik wil dan ook iedereen bedanken
en voor enkele foto's kunnun jullie kijken
op jessysteven.bruiloftsite.nl , je mag ook altijd een berichtje nalaten

jessy
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1079

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik6-8-2008 13:52:41

Heel mooi
je kleed was ook super
jij hebt mij geinspireert om dan toch ook een een huwelijksite te maken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...