Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwanger worden na trouw

6-8-2008 10:37:39
hallo
zijn er nog koppels die zo snel mogelijk zwanger willen worden na de trouw
wij zijn op 18 juli getrouwd en zijn volop aan het oefenen

jessy
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1427

caroline
26-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 11:00:55

hey,

wij trouwen op 26 september, en zouden graag na het huwelijk nog eent weede kindje willen. dus liefst ook zo snel mogelijk é :-).

grtzz

anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 11:32:48

Wij huwen 30/08/08 en gaan op huwelijksreis eens bespreken of we aan kindjes gaan beginnen of niet! Daar wij met verbouwingswerken bezig zijn is het best eens te overleggen of er al dan niet nog veel stofwerken moeten gebeuren!

Ik hoop in het diepste van mijn hart dat we in september de knoop doorhakken en die pilletjes de vuilbak in gooien!

Groetjes

Sofie
22-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 12:25:31

Hey,

Wij trouwen 23/08 en willen daarna ook aan kindjes beginnen. Maar we vertrekken pas in november op huwelijksreis en ik weet niet of ik dan wel zwanger wil zijn... Ik ben er nog niet goed uit dus. Wat zouden jullie doen ? Ik ga in ieder geval stoppen met de pil na de trouw.
Groetjes.

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik6-8-2008 13:59:03

Hey,

Wij stoppen na de huwelijksreis direct met de pil, dan kijken we wel wanneer we er zin in hebben, heel lang zal het dus wel niet meer duren, maar we willen wel nog een maandje ofzo tijd nemen om ons normale leventje weer op poten te zetten

Veel succes met het oefenen :-)

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik6-8-2008 14:25:56

Hoi!

Ook wij zullen na onze huwelijksdag onmiddellijk stoppen met de pil. Het is nog iets minder dan een jaartje, maar dat staat al een tijdje vast.
Het is om een weekje van tevoren de pil al niet meer te nemen waarschijnlijk? Stel je voor dat je die dag nog met maandstonden zit of zo...

Groetjes en veel succes ;-)

Lien
01/08/2009

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik6-8-2008 14:26:56

Hoi!

Ook wij zullen na onze huwelijksdag onmiddellijk stoppen met de pil. Het is nog iets minder dan een jaartje, maar dat staat al een tijdje vast.
Het is te riskant om een weekje van tevoren de pil al niet meer te nemen waarschijnlijk? Stel je voor dat je die dag nog met maandstonden zit of zo...

Groetjes en veel succes ;-)

Lien
01/08/2009

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 14:57:42

hallo,

Wij trouwen op 13/09/08... Aanvankelijk was dat ook ons plan om te stoppen met de pil na onze trouw, nuja ondertussen ben ik drie weken bevallen van ons eerste kindje en laten we onze dochter dopen in onze huwelijksmis, zalig...

Wij waren zodanig bezig met het organiseren van de trouw dat er een wonder is geschied. Normaal gezien kon ik niet natuurlijk zwanger worden en onze in vitro was dus gepland kort na ons huwelijk. Nuja ondertussen is ons wonder reeds geboren, gewoonweg schitterend. Ik zou zeggen blijven oefenen en er vooral niet mee bezig zijn (in uw gedachten hé) dan gaat het allemaal vanzelf.

ps: ik ben volop aan het dieten, ik moet in mijn kleed kunnen hé...

Groetjes
Sofie
13/09/08

s
1-6-2007
 Meld misbruik6-8-2008 15:41:53

Ik ben al een poosje getrouwd en ben absoluut niet bezig met zwanger worden. Zelfs niet de bedoeling dat er ooit kindjes komen.
Iedereen is anders, he.

Succes en veel plezier met het oefenen!

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 16:32:19

Hallo
Wij trouwen op 27 september en ik ben ondertussen al een tijdje gestopt met de pil, kwestie van mij lichaam wat tijd te geven, maar pas na ons huwelijk gaan we er echt voor. Toch ben ik bang dat ik me er te veel op zal focussen na onzen trouw, dus misschien gebeurt het nu al, wie weet?
De beste raad, ook voor mezelf, focus niet teveel maar geef alles wat tijd.
Veel succes
Inge

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik6-8-2008 17:12:55

wij zijn ook na de trouw gestopt met de pil maar na vijf maanden nog steeds geen baby op komst :(

ik ben er heel erg op gefocust nu en het lukt niet om dat niet te doen...

succes!!

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 18:54:07

Ik zal 14 weken zwanger zijn als we trouwen op 20/9. Je zal het net beginnen zien, mijn buikje. Mijn jurk wordt nu in een maatje groter geleverd.

Normaal was het de bedoeling om er volgende maand voor te gaan, maar dat is dus anders gelopen. Ik zit er niet mee in. Ik had de maand voordien een mk en dit kindje is heel erg welkom! Een zwangere bruid is eens wat anders. ;-)

Bij de ene gaat het wat vlotter dan bij iemand anders, maar ik zou zeggen: veel oefenplezier! ;-)

HEIDI
17-4-2009
 Meld misbruik6-8-2008 20:30:34

hoi dag sofie
heb je al je misboekje gemaakt?
wij zouden ook ons kindje dopen in onze trouwmis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...