TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
24-9-2005
|
16-5-2005 19:58:14
Hoi Nele,
Wij hebben een zangeres + gitarist: Isabelle Dewulf & Marc (achternaam ontbreekt mij). Ze zijn van Dudzele (bij Brugge) Wij moesten bij hen niet uit een gewoon lijstje met liedjes kiezen wat ik een énorm voordeel vond, we hebben volledig vrije keuze. We hebben een ganse zoektocht gedaan naar liedjes die bij ons gevoelig lagen o.a. ook een liedje van U2. Ik had ook eerst Yellow van Coldplay in gedachten. Ik heb de cd bij Isabelle afgegeven met onze keuze en ze ging mij laten weten wat er mogelijk was uit onze muziekkeuze. Ik hoop natuurlijk dat ze dit muziekgenre zullen kunnen brengen. Als je wil, geef ik eens Isabelle haar e-mailadres door zodat jullie contact kunnen leggen.
Groetjs, Sophie
|
|
Nele
5-9-2005
|
16-5-2005 20:07:33
Sophie, bedankt voor je reactie. Ik wil wel graag haar mailadres ontvangen.
Groeten,
Nele
|
|
Sophie
24-9-2005
|
16-5-2005 20:35:17
Hoi Nele,
Da's graag gedaan. Dit is Isabelle haar e-mailadres: isabelle.dewulf@tiscali.be
Je mag haar steeds zeggen dat je haar e-mailadres hebt gekregen van mij (ze zingt onze huwelijksmis op 24/09/2005 in Brugge)
Veel succes!
Groetjes Sophie
|
|
cheeru
|
24-5-2005 0:59:03
Hallo,
Ik ben te boeken met pianist of gitarist. Kijk even op www.cheeru.be voor meer informatie of bel 0477 93 11 75 Cheeru Mampaey
|
|
Tom
|
1-6-2005 11:02:48
Dag Nele, Momenteel combineren wij met ons koperkwintet ook zang. Indien je dat wil, kan ik je gerust namen doorgeven van mensen wiens huwelijk we onlangs hebben opgeluisterd met zangeres. Stuur me anders gerust eens een mailtje hiervoor! Groetjes, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
ilse
|
15-6-2005 20:34:39
Hallo Nele!
Wij zijn twee twintigers met klokken van stemmen. :o) Beiden spelen we gitaar. Mensen komen tot bij ons, we laten ze kiezen uit onze 'boek' of luisteren naar de voorstellen van de mensen zelf...zoeken het op...en spelen het!
Elke keer als we een mis gezongen hebben krijgen we een staande ovatie...dus dat wilt toch al iets zeggen he.
En we zijn niet duur... :o)doen het voor het plezier.
Groetjes, Ilse (ilse_herinckx@hotmail.com)
|
|
Deborah
|
25-6-2005 14:56:42
|
|
Nele
5-9-2005
|
29-6-2005 20:24:26
Hallo,
dank je wel voor jullie reacties. We hebben ondertussen iemand gevonden die zal zingen in onze mis.
groetjes
Nele
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|