Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk: welke winkels kunnen jullie aanbevelen?

6-8-2008 15:51:48
Ik ga beginnen aan mijn zoektocht naar mijn trouwjurk. Welke winkels kunnen jullie aanbevelen? (Liefst Oost- of West-vlaanderen). Wanneer zou ik het best een afspraak maken (ik trouw in mei)? De collecties van Maggie Sotero, Marylise en Pronovias (en alles in die stijl) spreken mij het meest aan (maar blijkbaar niet altijd makkelijk te vinden).
Alle advies is eigenlijk welkom.
Alvast bedankt!

Nele

Nele
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 24 | Gelezen: 736

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 15:57:44

Ik ben naar Couture Robel en La sposa geweest, allebei in Roeselare. Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op een kleedje in La sposa. Of ze die collecties die jij zoekt hebben weet ik niet. (mss es kijken op de website...)

groetjes

PS Joepi morgen mag ik voor mijn eerste pas!!!

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik6-8-2008 16:00:30

Hey Nele,

Ik ben vorige maand getrouwd in een kleedje van Marylise. Ik heb het gekocht bij couture Robel in Roeselare. Ik ben zeer tevreden van die winkel. Winkel ziet er wat ouderwets en donker uit maar ze zijn er supervriendelijk en de service is er echt onberispelijk!

Groetjes,
Stefanie

Elke
8-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 16:05:58

Ik ben het mijne in Le chapeau gaan kopen.
Ik weet het, is niet echt in jullie geburen, maar ik ben er heel tevreden van.
Mijn kleedje is van het merk Pronovias maar ik denk dat ze er nog meer merken hebben.
Groetjes

Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 16:06:56

Ik ben bij Couture Cony geweest voor mijn trouwjurk.

Het was reeds de derde winkel die ik gedaan had en bij hen heb ik mijn ideale keuze gevonden. Ontwerper weet ik wel niet meer vanbuiten.

Couture cony ligt in sint-maria-aalter.

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 16:29:30

Hey!

Moderna in Schepdaal. Heel vriendelijke mensen en veel keuze in Pronovias en San Patrick.

Groetjes,
Jenny

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik6-8-2008 16:37:10

ik steun Jenny, Moderne in Schepdaal is een aanrader.

Ik ben daar in oktober mijn kleed gaan kiezen en ik trouw in mei.
blijkbaar is dat al ietwat van de late kant, maar ze hebben mij daar super geholpen!
Aanrader!

Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 16:46:21

Hoi Nele,

Ook ik ben bij Moderna geweest in Schepdaal. Echt een aanrader ! Héél vriendelijk, héél behulpzaam en een goede service. Ben juist mijn kleedje gaan halen, want vrijdag is het voor mij de grote dag.
Succes ermee !
Sanne
08/08/08

Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 16:46:24

Hoi Nele,

Ook ik ben bij Moderna geweest in Schepdaal. Echt een aanrader ! Héél vriendelijk, héél behulpzaam en een goede service. Ben juist mijn kleedje gaan halen, want vrijdag is het voor mij de grote dag.
Succes ermee !
Sanne
08/08/08

Katrien
14-8-2009
 Meld misbruik6-8-2008 17:59:55

Hoi Nele,

Ik beveel ook Moderna in Schepdaal aan. Mijn nicht en tante waren daar supercontent. Heb vorige week daar mijn kleed gekocht en was er super op mijn gemak. Die mevrouw wist perfect wat ik wou en niet wou, wat me zou passen en wat niet, gewoon op zicht, zonder dat ik maar iets moest zeggen. Heel vriendelijk, niets opdringerig of gehaast en veel keuze (en de perfecte hulp bij het kiezen).

Mijn (schoon)moeder is intussen ook al zeker dat ze daar zeker eens langsgaan voor suite kledij.
Zeker eens passeren!

Katrien

Stefaan
30-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 18:06:31

Ik trouw op 30/08/2008 in een jurk van Marylise (model Simba)en verkoop deze nadien.
Een foto van de jurk kan je zien op http://www.dreamweddings.uk.com/Marylise_Simba.html
Indien je interesse hebt kan je me altijd een mailtje sturen vero_82@live.be

groetjes

evelien
29-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 18:48:29

hallo,

ik kan je scarpellini in oostende aanraden. ikzelf ben van herzele(oost-vlaanderen) maar ik had dit er zeker voor over. ze hebben hier een heel goede service. ik heb trouwens een kleedje van marylise gekozen.

groetjes evelien
29/08/08

Yvonne
22-5-2009
 Meld misbruik6-8-2008 18:55:48

Ik ben overlaatst gaan passen bij Bruidskledij Steven in Torhout. Ben er heel erg content van! Heel vriendelijk en behulpzaam. Zij had direct door welke stijl ik wou!

Robel vond ik ook vriendelijk, maar iets te geforceerd. 't was precies zo stijf, helemaal niet spontaan.

Veel success bij de zoektocht!

Groetjes
Yvonne

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 18:58:34

ik heb de mijne bij couture jetty in melsele gekocht. die haar kleedjes waren altijd 100 à 150€ goedkoper als in andere zaken, de retouches zijn gratis en ze maakt ook couture jurken dus je kan er zeker van zijn dat de verstelwerken aan je kleed perfect en snel gedaan zijn.
k heb er eentje van marylise en trouw er 6 sept 08 in

Nathalie
6-7-2011
 Meld misbruik6-8-2008 20:16:07

Hoi Nele,

Mijn jurk kwam van Bruidshuis Ellen (dat is net over de grens in Oostburg vlakbij Sluis). Daar hebben ze meer dan 700 jurken van allerlei merken. Pronovias en Marylise hebben ze ook allesinds. De mijneen ze was daar een stuk goedkoper dan hier in België.
Ze hebben een prachtige winkel. Om je jurk te passen heb je een aparte ruimte met zeteltjes voor degene die mee zijn met je om je jurk te kiezen en daarin is dan ook het pashokje voor de bruid. Zo ben je gescheiden van de winkel en kan je in alle intimiteit de jurken passen en heb je geen last van andere klanten in de winkel die meegluren... De verkoopsters zijn echt hartelijk en vriendelijk en zeker ook niet opdringerig.
Persoonlijk vind ik het echt een aanrader! Ik heb het me nog geen minuut beklaagd dat ik daarheen ben gegaan.

Veel succes en hopelijk vind je de jurk van je dromen snel! Bij mij was het liefde op het eerste gezicht en wist ik meteen dat het die ging worden! Zalig gevoel was dat!

Groetjes,
Nathalie

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik6-8-2008 21:00:42

Hallo,

mijn kleed kwam van Mia Monta tegen Brakel.Ik ben daar zeer tevreden van. Ik had een kleedje van hun eigen collectie. Het voordeel is dat je daar je jurk kan laten samenstellen of maken helemaal zoals je het zelf wil.

Groetjes,
Isabel

Freija
23-5-2009
 Meld misbruik6-8-2008 21:51:02

Pierre-Yves te aalst.
Ruime keuze en heel goeie service!!
voor de merken kijk eens naar www.pierre-yves.be !!

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik7-8-2008 9:03:47

Ben zelf nog niet gaan kijken, maar heb van Pierre-Yves nog niet zo beste commentaar gehoord.
Ze zouden duurder zijn dan de anderen en op het onbeleefde af.
Zo zouden ze tegen de schoenmoeder van iemand die ik ken gezegd hebben "mevrouw ik denk niet dat dit voor u portemonnee is"...
Niet bepaald klantvriendelijk zou ik zeggen.
Hopelijk zijn ze niet bij iedereen zo !

Groetjes

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik7-8-2008 9:33:40

ik ben ook in couture robel geweest en vind het echt een perfecte winkel. goeie service, alles is mogelijk als het je het vraagt. vriendelijke mensen! en schappelijke prijzen vind ik ook, ze hebben voor ieder wat wils!

grts cindy 12/09/08

s
1-6-2007
 Meld misbruik7-8-2008 10:55:45

Sluit een beetje aan op die stijl, maar is iets alternatiever (alle, minder traditoneel/klassiek): Bruidscollectie van Kaat Tilley.
Ik vind die echt geweldig mooi!
Winkels wel in Antwerpen centrum en Brussel, dus da's misschien niet handig voor jou.

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik7-8-2008 11:45:06

Hallo,

ik trouw pas op 1/8/2009 maar heb mijn droomkleedje al. Ik zag het hangen toen ik ging kijken bij Sofie in Deinze, en was direct verkocht. 't Was een kleed dat zeker niet meer in de nieuwe collectie ging zitten en toen ik drie maanden geleden zag dat ze uitverkoop deden bij Sofie, heb ik niet lang getwijfeld. Ze verkopen er nu nog steeds uit. Ik heb mijn kleed van Rembo gekocht voor 950 euro ipv 1400, moest het wel voor juli meenemen en volgend jaar moet ik ermee naar een naaister voor nog wat kleine retouches.
Sofie sluit omdat de eigenares op pensioen gaat dus ze moeten alles kwijt, ze zullen ondertussen al veel meer afgeprijsd hebben denk ik. Toen ik ging was er 30% korting op de hele winkel. En ze hadden nog mooie trouwkleedjes hangen, vooral rembo, pronovias en marylise...

Groetjes,
Inge

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 12:35:37

Hoi,

In West-Vlaanderen kan ik zeker de bruidsschat in Brugge aanbevelen!!!
Mooie keuze in zowel nieuwe als tweedehands jurken en super vriendelijke bediening!

Groetjes,

Nathalie

stefanie
23-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 19:16:45

Hallo,

Een goeie raad, ga NOOIT naar Huis Paula in Veurne!!Het is er ouderwets, de kleedjes die ik 2 uur aan een stuk aan het passen was, zijn ook niet echt geweldig. Die mr van ginder was onbeleefd en zei over mij tegen m'n zus dat ik totaal geen smaak had! Kon ik het helpen dat zijn kleedjes op niks trokken! Daarna ben ik naar La sposa in Roeselare geweest, en daar heb ik het in een halfuur gevonden! Heel goeie service en denk wel dat ze het merk Pronovias ginder hebben hoor. Je moet eens kijken op hun website, bij 'merken' kun je alle kleedjes dat ze hebben bekijken.
groetjes

michelina
23-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 23:35:07

hoi hoi,
ik heb mijn trouwkleed van boetiek lecoq in lommel. leuke winkel en vriendelijke eigenares. ik heb mijn droomkleed daar gevonden wie weet kan jij de jouwe ook daar vinden

Marijke
6-6-2009
 Meld misbruik15-8-2008 23:34:02

Hallo Nele,
Msschn reageer ik een beetje laat. Ik hou van veel kant en een wijd uitgaand kleed. Ik wil je ook vertellen dat het merk La Sposa ook de collecties Pronovias en St-Patrick ontwerpt; met dat verschil dat La Sposa bij La Sposa in Roeselare wordt verkocht en dat je Pronovias en St-Patrick bij Robel in Roeselare vindt. Pronovias en St-patrick heeft veel gemeen met La Sposa behalve de prijs. Ze zijn gemiddeld 400 euro goedkoper dan het merk La Sposa. Ik was zot ven een kleedje van La Sposa, maar ondertussen heb ik er een heleboel andere gepast en is mijn keuze gevallen op St-Patrick. Als je op zoek bent naar een bepaald merk kan je ook altijd eens kijken in Bruid en Bruidegom. In dit magazine vind je achteraan de meest courante ontwerpers weer. Op de weergegeven paginas vind je dan verkoopsadressen. Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info