Terug naar overzicht
Hoi,Kallo is nu wel niet direct regio kempen... maar De Gekke haan hebben wij kunnen huren voor 300 euro!!!Kijk maar eens op www.degekkehaan.be .het is geen alledaagse zaal, ook niet heel groot maar zeer sfeervol en met een zeer sfeervol café nog vooraan aan de zaal.Zeg maar dat Liesbeth en Dirk je de tip hebben gegeven ;-)Liesbeth en Dirk11-10-08
Wij hebben ons dansfeest in de Maekelhoeve in Veerle-Laakdal.
Hey Debbie, Wij geven ons feest in het Daemshof in Noorderwijk (Herentals). Kijk maar eens op hun website www.daemshof.be !GroetjesInes 3/10/2008
Het Molenhof in Ravels. Mogelijkheid om een huwelijksfuif te geven: niet duur en toch alles erop en eraan.
Hey, wij geven ons feest in de Vesten in Veerle Laakdal. Splinternieuwe zaal en toffe uitbates, die open staan voor eigen ideeên. Wij doen bv receptie met gluwhwein en warme choco in hunnen hof, ipv hun standaardreceptie...
Wij zijn vorige vrijdag getrouwd in het Molenhof te Ravels! Gewoonweg super! Wij kozen voor de trouwfuifformule + dessertenbuffet. Alles op en top en helemaal niet duur! Zeker eens horen, er is heel veel mogelijk!Groetjes Evy5 dagen getrouwd
Wij trouwen in Link 21 in Herentals. Héél moderne zaal, met héél interessante formules. Is van groep Den Eyck.GroetjesNele 10 & 11 Oktober 2008
hoi!zaal FOETS in Mol, PRACHTIG!!!!groetjes,Anneliesandalouseke@yahoo.comhttp://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2902889
Alvast bedankt allemaal voor de tips! We zijn al helemaal weg van Link 21 in Herentals en ik weet uit ervaring dat het bij den Eyck wel dik in orde is. Ook Foets had ik al gecontacteerd omdat ons dat wel aansprak, maar nog geen antwoord gehad.Dus we blijven nog even rondkijken wat er nog beschikbaar is en ons het interessantste lijkt. Want enkele zalen waar we geïnformeerd hadden, waren al bezet zelfs.Debbie 22-08-2009
@Nele: Kan je mij misschien een richtprijs geven zodat ik weet waaraan we ons kunnen verwachten in de LINK 21? Doen jullie een traditioneel trouwfeest of een andere formule?Momenteel zijn ze met verlof en gaan pas 18-08 terug open vandaar.Alvast bedankt!