Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaterdag ook de grote dag?

6-8-2008 19:30:11
Hey iedereen,
Ik vroeg me juist af hoeveel koppels er ook deze zaterdag trouwen?
Hebben jullie ook zoveel zenuwen?
Ik heb al heel deze week geen oog dicht gedaan en ik denk (hoop) dat ik niet de enigste ben.
Ik ga sevens nog een paar bedankjes ineen steken en dan is alles gereed.
Oef!

Elke
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1022

nathalie
9-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 21:01:21

Hey Elke,
Wij trouwen ook zaterdag. morgen nog kleedje halen en dan is alles klaar...denk ik!
Geniet van je dag,

Groetjes,
Nathalie.

J.
9-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 21:38:55

wij trouwen ook zaterdag...
hier alleen geen zenuwkes ;-)
het enige waar ik wat mee zit is het weer... ma ja, daar is nix aan te veranderen, dus we zullen zaterdag wel zien ;-)

enige dat wij nog moeten regelen, dat zijn de kadootjes voor de getuigen en de ouders, maar dat doen we morgen :-)

succes zaterdag en geniet ervan hé!

cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 22:29:59

Hoi,

Zaterdag is het ook onze grote dag... Nog geen echte zenuwen, maar het kriebelt wel lekker! Nog enkele kleine details in orde brengen en dan gaan we ervoor! Inderdaad het weer is nog afwachten... Ik hoop echt op droog weer (heb krulhaar en draag het steil, bij vochtig weer krijg ik valse bekken...)

Cynthia
09/08/08

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 7:39:43

Hey,

Wij trouwen ook zaterdag en hoop natuurlijk ook op droog weer. De kans zit er dik in, ze geven niet al te nat weer...
Wij moeten vandaag nog juist eens naar de feestzaal, maar voor de rest is alles klaar. Er zijn kriebeltjes maar nog geen zenuwen, slapen gaat voorlopig ook nog. Ik denk wel dat ik het vrijdagnacht moeilijk zal hebben.

Groetjes

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 8:10:17

Hoi,
Hier ook eentje voor zaterdag! Amai, ik heb bij momenten serieuze zenuwen. Alle dagen ben ik vroeg wakker, en dan begint het te draaien in mijn buik... Ik heb sedinal-pilletjes, omdat ik van nature een zenuwpees ben. Als ik voel dat ik me teveel opwind haal ik diep adem. Wanneer dat niet helpt neemt ik een sedinal-pilletje (voledig plantaardig, gewoon in de apotheek). Dat helpt bij mij enorm!
Voor de rest is bij ons ook alles geregeld. Vandaag gaan we ons appartementje eens goed kuisen. Mijn spulletjes voor zaterdag moet ik nog overbrengen naar mijn papa, ik ga daar slapen. Dan zijn wij rond met alles, hopen dat we niks vergeten zijn.

We gaan er in ieder geval een stralende dag van maken!
(hier begint het net te onweren, laat maar komen, dan ist zaterdag droog :-)

xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik7-8-2008 9:04:55

Hey,

Bij ons is zaterdag ook de grote dag! Nog een paar kleine dingetjes regelen.
Vandaag ga ik toch almaar paraplu's lenen bij de bruidswinkel, want zo heel goed ziet het er niet uit en we hebben veel openlucht dingen gepland.
Erg zenuwachtig ben ik niet, wel heel moe, dus ik hoop dat ik zaterdag een flinke portie adrenaline krijg, anders sta ik daar heel de dag te geeuwen :-)

Nog 2 nachtjes slapen!

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 9:33:23

Hallo,

ook wij trouwen zaterdag. Hier voorlopig nog niet te veel zenuwen, maar de spanning hangt toch wel wat in de lucht. Ik slaap elke nacht als een roosje, maar heb toch al een kleine nachtmerrie over mijn bruidsboeket gehad :-)

Hier moeten nog enkele prulletjes gedaan worden: cadeautjes voor onze ouders inpakken, de speeches en beloften volledig afwerken (is natuurlijk wel een héle belangrijke) en alles klaarzetten voor zaterdag.
Voor lommel valt de weersvoorspelling tot nu toe nog best mee, maar we hebben ondertussen al voor een tent gezorgd zodat de receptie bij een klein spatje regen toch nog in de tuin van onze feestzaal kan doorgaan. Hopelijk lukt alles zoals gepland!
Nog allemaal even goed ontspannen en uitrusten zodat we zaterdag alles kunnen geven!

Geniet van jullie dag!

Groetjes, Britt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...