Terug naar overzicht
heyik ga het wss laten drogen en gw een corsagebloem gooiegroetjes melissa
Ik heb mijn boeket (rozen en calla's) met een halve bus lak bespoten en ondersteboven gehangen aan een wasdraad waar bij m'n ouders de verwarmingsketel staat, goed warm dus.Maar het heeft niet geholpen, na een weekje waren de bloemen al bruin aan het worden. En om er nu 300 EUR aan uit te geven voor het vriesdrogen, vond ik er een beetje over ...
Ik had ook een poging gedaan om het te laten drogen, maar het is ook helemaal bruin geworden. En inderdaad vriesdrogen is heel duur.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Hallo,Wij hebben ons boeket laten drogen bij Seniflorum. Ik vond dit inderdaad achteraf gezien absoluut geen aanrader; het kost zeer veel geld (100 euro voorschot gegegeven, en vervolgens bij ophalen nogmaals iets meer dan 100 euro, om het boeket te ontvangen gedroogd in een kartonnen doos...(heeft ook lang (maanden) geduurd vooraleer we erom konden gaan). Verder zien we weinig of geen verschil met het 'gewoon' drogen van het boeket.(NB we konden inderdaad opteren voor het in een kader / stolp te steken of iets dergelijks, maar dan was dat 300 euro of meer, wat we sowieso redelijk ouderwets vonden en te duur. Op de site staan natuurlijk geen prijzen vermeld - en hadden er op voorhand echt niet aan durven denken dat het over dergelijke bedragen zou gaan..)Ik had het dus achteraf gezien zelf gedroogd, en je hebt inderdaad uiteindelijk ook veel mooie foto's van het boeket als herinnering. We bewaren het nu bij de rest van onze trouwspullen, op de kast in een stolp zetten vonden we inderdaad ook maar antiek, Veel succes !Gr Evi