Nu Online
Momenteel zijn er 3 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema kiezen.. Voor iedereen toch wel valentijn!

6-8-2008 20:12:39
Hey wij trouwen volgend jaar op valentijn.. & hier willen we dus ver in gaan, de feest gaat door bij ons schoonouders (die hebben nl. een eigen feestzaal) dus kunnen wel ver gaan Qua versiering! we willen dat het voor iedereen ook wel valentijn is, dus zijn we op zoek naar leuke dingen om de zaal te versieren, het mag echt ver gaan! mijn vriend is ook niet zo echt origineel en op de duur heb ik ook geen inspiratie meer :) laat maar komen!
Alvast bedankt!

Valerie
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 339

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik6-8-2008 20:52:44

Wij willen onze zaal in een lounge sfeer laten bekleden tik op google eens in verhuur decoratie dan kom je uit op sites van feestarchitecten en daar staan mooie foto's en voorbeelden op veel plezier

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik6-8-2008 21:58:36

Wat me zo direct te binnen schiet:
- hartjse ballon
- hartjes confetti
- bedankkaartje met kader uit hartjes
- een doek (bijvoorbeeld uit organza) voor de lichten hangen zodat er een mooie rode gloed ontstaat
- lange stukken organza als slingers omhoog hangen (mooi gedrappeerd)
- veel kaarsen (theelichtjes in glazen bokaal (hou het veilig))
- rode loper
- sleutelhangers in hartjesvorm
- elk bord voorzien van een rode roos (of per koppel één afgeven)
- stoelen voorzien van een overtrek in rood en wit (bijv witte stoel, maar rode strik rond)
- tijdens of na openingsdans iedereen op de dansvloer vragen en dan tijdens een echt mooi en zeemzoet liedje een regen van hartjesconfetti naar beneden laten dwarrelen
- ...

Daar stopt voor de moment mijn inspiratie, hopelijk ben je er iets mee!

Groetjes Annelies

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik6-8-2008 22:21:34

Aanvullend op mijn mailtje: lichtjesslinger in hartvorm

grtjs
Annelies

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik7-8-2008 11:31:31

Hallo,

je enveloppendoos kan je ook eventueel zelf maken: als je een hartjesballon volledig vol kleeft met papier maché. Dat is heel makkelijk en goedkoop, en het zal er origineel uitzien! Je neemt gewoon een hartvormige ballon, scheurt stukjes papier en kleeft de ballon vol met de papiertjes en behangsellijm. Dat doe je een vijftal lagen (best wisselen van kleur voor je lagen, zo zie je waar je nog moet kleven) en laat het een paar dagen drogen. Dan kan je er een gleuf in snijden en de ballon eruit pulken. En dan nog schilderen en vernissen...

Groetjes,
Inge

Valerie
14-2-2009
 Meld misbruik7-8-2008 16:17:49

Bedankt bruidjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...