Terug naar overzicht
Wij willen onze zaal in een lounge sfeer laten bekleden tik op google eens in verhuur decoratie dan kom je uit op sites van feestarchitecten en daar staan mooie foto's en voorbeelden op veel plezier
Wat me zo direct te binnen schiet:- hartjse ballon- hartjes confetti- bedankkaartje met kader uit hartjes- een doek (bijvoorbeeld uit organza) voor de lichten hangen zodat er een mooie rode gloed ontstaat- lange stukken organza als slingers omhoog hangen (mooi gedrappeerd)- veel kaarsen (theelichtjes in glazen bokaal (hou het veilig))- rode loper- sleutelhangers in hartjesvorm- elk bord voorzien van een rode roos (of per koppel één afgeven)- stoelen voorzien van een overtrek in rood en wit (bijv witte stoel, maar rode strik rond)- tijdens of na openingsdans iedereen op de dansvloer vragen en dan tijdens een echt mooi en zeemzoet liedje een regen van hartjesconfetti naar beneden laten dwarrelen- ...Daar stopt voor de moment mijn inspiratie, hopelijk ben je er iets mee!Groetjes Annelies
Aanvullend op mijn mailtje: lichtjesslinger in hartvorm grtjsAnnelies
Hallo,je enveloppendoos kan je ook eventueel zelf maken: als je een hartjesballon volledig vol kleeft met papier maché. Dat is heel makkelijk en goedkoop, en het zal er origineel uitzien! Je neemt gewoon een hartvormige ballon, scheurt stukjes papier en kleeft de ballon vol met de papiertjes en behangsellijm. Dat doe je een vijftal lagen (best wisselen van kleur voor je lagen, zo zie je waar je nog moet kleven) en laat het een paar dagen drogen. Dan kan je er een gleuf in snijden en de ballon eruit pulken. En dan nog schilderen en vernissen...Groetjes,Inge
Bedankt bruidjes!