Terug naar overzicht
Heywij hebben hem geboekt, maar hebben er zelf nog niet echt van anderen reacties over gehoord... de prijs hangt af van welk pakket je neemt... hij is wel snel volgeboekt... mail me anders effe: elsschellekens@yahoo.com
Dag CindyWij trouwen op 9 september 2005 en hebben ook beroep gedaan op hen.naar het schijnt zouden ze wel heel erg aan te raden zijn.Als je nog gegevens wilt! roep maar he.Maar zoals Els zegt, de prijs hangt af van wat je neemt.GroetjesVanessaP.S.: wanneer trouwen jullie?
Ik trouw op 10.06.2006 dus nog even tijd he.Ja kan je zo geen paar voorbeelen nemen.Ik vin het wel raar als dat dan zo een goe draaienden zaak is waarom die geen site hebben .
ik trouw op 10.06.2006 dus nog even wachten he.maar ja kan je geen paar voorbeelden geven van zijn prijzen.en ik vin het wel raar als een goeddraaienden zaak geen website hebben dan kunnen die toch geen reclame maken
Tja, dat gaat tot 1000 Euro, maar dan heb je echt alles he!Je kan het voor een stuk minder ook doen.ik heb hen dat ook gevraagd, waarom ze geen site hebben. Ze hebben zodanig veel werk al (zijn volop nieuw materiaal aan 't kopen om te vergroten) dat ze genoeg cliënteel hebben vanop beurzen.Ze staan op de huwelijksbeurzen he.Als je nog meer wilt weten, kan je me altijd mailen:bocklandt.v@dalkia.beGroetjesVanessa
Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:www.videomanie.be Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekekenhadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!Wat riskeer je ?Beste Groeten,Antoon