TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
14-8-2008
|
6-8-2008 21:19:19
Ik heb ongeveer 700 euro betaald voor een jurk bij Claire de femme in Braine-L'Alleud. Is misschien wat ver voor jou? Maar ik zou toch wachten tot de nieuwe collectie binnen is hoor eer te gaan kiezen... Die komt binnen in Oktober.
Groetjes,
Wendy Nog 8 dagen ...
|
|
Inge
4-4-2009
|
6-8-2008 21:26:07
Hey Vicky,
Wij trouwen in april 2009 en ik ben uit pure nieuwsgierigheid vorige week al eens gaan "prospecteren" wat er zoal in de winkels hing. Vanzelfsprekend heb ik ook gevraagd naar timing. De periode nodig om een kleed te bestellen hangt er deels van af of het om een Belgische of buitenlandse ontwerper gaat, maw of je kleedje hier of in bv Italië wordt gemaakt. De nieuwe collectie komt uit tegen eind oktober/begin november, en voor Belgische leveranciers moet dat ruim op tijd zijn. Couture Jetty uit Beveren zei me echter dat als ik daar een kleedje wou bestellen (ongeacht de productieregio van de leverancier), dat minstens 6 maand op voorhand moet worden gekozen (voor mij dus echt ten laatste september, vorige collectie dus). Dat komt omdat zij echt een kleedje op maat maken ipv een maat te bestellen en retoucheren. Ik denk dat ik dan liever wacht tot de merken allemaal hun nieuwe collectie klaar hebben, maar dat beslis je natuurlijk zelf. Je moet gewoon eens horen bij de winkel waar jij wil gaan kijken wat hun "deadline" is, je hoeft daarom nog niet te passen of te kopen.
Groetjes, inge
|
|
Kelly
|
6-8-2008 21:51:43
Hey,
ik trouw ook volgend jaar in mei, nl. de 16de. Ik wou wachten tot de nieuwe collectie, tot ik toevallig op de site van Maxim's Couture in juni zag dat ze uitverkoop deden en dan ben ik gaan kijken. Tussen die stukken vond ik niks moois, maar toen zei ze dat ik ook op alle andere jurken korting kreeg. En op mijn kleed kreeg ik dus 30%, dus nog 700 euro! Moest ik nu echt niks gevonden hebben, dan had ik wel gewacht tot oktober (tot de nieuwe collectie). Maar de verkoopster zei wel dat de volgende collectie duurder zou zijn, omwille van meer stof! Maxim's Couture vind je in Mechelen of Aarschot. In Putte is er ook een stoffenwinkel die bruidskledij maakt. Mijn vriendin haar kleed kostte 4 jaar geleden : 500 euro.
Groetjes
|
|
s
1-6-2007
|
7-8-2008 10:49:59
Niet alle bruidjes zijn er voor te vinden, maar in de solden kan je ook mooie koopjes doen! Ik weet niet wanneer de klassieke bruidsmode in de solden zijn. Zelf ben ik mijn kleedje gaan halen bij Kaat Tilley (koningsgallerij Brussel, maar er is ook een winkel in Antwerpen) in januari in de solden! 50% korting! Jeuj! En gratis retouches: moest wel niet veel aangepast worden, ik vond de bandjes niet goed en dat hebben ze veranderd.
|
|
Nathalie
3-7-2009
|
7-8-2008 14:10:51
Hoi ikzelf trouw op 3/07/09 en heb mijn kleedje al een maand. Ging gewoon eens kijken uit nieuwsschierigheid. heb mijn keuze gevonden in Oostende bij Azzuro. Heel vriendelijk, ben op een zondag geweest, en mijn kleed kost 650 euro en het is gewoon prachtig, net wat ik zocht. Ze hebben verschillende prijsklassen en doen zeker niet moeilijk als je een lag budget hebt en je mag zoveel passen als je wilt, wel een afspraak maken. Veel succes!
|
|
veerle
21-1-2006
|
8-8-2008 9:49:00
bij Farah Love kocht mijn vriendin en ik beiden een bruidjurk uit colectie 2008 voor +/- 500€. Ze passen de jurken aan en ze hangen weg tot het volgende jaar voor ons. groetjes Veerle
|
|
Eveline
28-7-2007
|
14-8-2008 10:13:23
Hey Vicky, Overweeg je om eventueel een tweedehands jurk te kopen? Ik vind het mijne te mooi om in de kast te laten hangen en daarom wil ik het verkopen. Het gaat over een rok + top in gebroken wit van het merk Mathyro. Indien je geïnteresseerd zou zijn, stuur dan even een mailtje naar eveline_de_smet@hotmail.com. Dan zend ik je een aantal foto's door. Groetjes, Eveline
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|