Nu Online
Momenteel zijn er 3 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

website bruiloftsite

6-8-2008 21:18:24
hallo

ik heb onlangs de vraag gesteld waar ik een site kan maken. Oke het is bruiloftsite geworden, maar ik snap er niets van want ik krijg geen OKE STATUS

snik snik
wie kan me helpen

wendy en patrick
13/09/08

Wendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 712

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik6-8-2008 21:29:12

Hoi Wendy,

Ik wil je wel helpen want wij hebben ook een bruiloftsite. Waar bedoel je dat je geen OKE Status krijgt?

Groetjes,
Ann

www.annenjan.bruiloftsite.nl

Els

Meld misbruik6-8-2008 21:45:40

Hey!

Wij hebben er ook één... Je krijgt pas die status als je er een aantal foto's hebt opstaan én je zowel bij bruid als bruidegom iets heb ingevuld.

Dat hadden wij ook aan de hand in het begin, maar daar kwam snel verandering in! ;-)

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik6-8-2008 21:48:50

Hey wendy,

Je website moet voldoende 'gevuld' zijn. Maw je moet tekst voorzien: wie ben jij, wie is je vriend, wat is jullie verhaal samen, ... al dan niet aangevuld met foto's. Ze moeten dus eigenlijk kunnen zien dat de website niet zomaar voor de lol ff opgestart is, maar verder niets mee gedaan wordt, maar dat je het wel een beetje 'serieus' aanpakt.
Op zich maakt die oke-status niets uit als je anderen op je website wil laten komen kijken. DIt is alleen maar belangrijk als je mee op het forum van de website wil komen en naar een aantal voorbeelden een link krijgen. Die status moet je ook altijd speciaal aanvragen, dus krijg je niet automatisch toegewezen. Aanvraag voor oke-status staat dacht ik op eerste blad dat je krijgt als je je inlogt (je moet alles maar ff overlopen dan, je komt het wel tegen).

Moest het niet lukken, geef je maar een gil!

Groetjes Annelies

www.annelies-wesley.bruiloftsite.nl

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 22:21:40

tot hier zit ik al
Wat vinden jullie er al van???

Zo onzeker brrrrrrrr

wendy en patrick
13/09/08

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 22:22:17

http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php

ff vergeten :-(

wendy en patrick
13/09/08

Els

Meld misbruik6-8-2008 22:33:16

Hey Wendy!

Je bent goed bezig! Je kan nog muziek bij het starten opzetten, jullie nieuws wat aanvullen, wat foto's bijzetten,... maar zoiets moet groeien. De eerste dagen zal er heel wat tijd inkruipen, maar dat komt allemaal in orde! ;-)

Succes ermee!

groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruilofsite.nl

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik6-8-2008 22:36:19

ik snap het niet
als ik mijn eigen site wil zoeken met de link die ik jullie gegeven heb, lukt het niet

ja zal wel groeien en ff tijd vergen, maar is niet zo erg....

Alvast bedankt!!!

groetjes
wendy en patrick
13/09/08

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik6-8-2008 23:16:55

Ik vind de site zeker er goed uitzien. Beetje vertrouwen, geduld en doorzettingsvermogen ;-)

Groetjes Annelies
www.annelies-wesley.bruiloftsite.nl

ps: je link werkte bij mij prima!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 8:16:16

Hey Wendy,

Als je de kopjes Nieuws, Ons Verhaal en Programma wat aanvult met tekst en wat foto's moet je zeker de Ok-status krijgen. Je kan er ook een dagboek op zetten, dat heb ik ook gedaan.
Het zal wel in orde komen. Voor inspiratie:
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
xxx
nog 2 dagen!!

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 8:28:48

Hoi Wendy,

onze site was helemaal opgevuld (behalve Ons Verhaal) en we hebben pas een OK gekregen toen dat deeltje ook in orde was.

Het is even wat werk, maar het is de moeite waard!

Succes nog!

Liese
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...