Nu Online
Momenteel zijn er 718 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Mexico

6-8-2008 21:55:05
Hallo Bruidjes,

Wij trouwen op 18 april 2009 en overwegen op huwelijksreis te gaan naar Mexico.

Is dit een mooie bestemming voor deze periode?
Welk hotel is aan te raden?

Andere tips voor onze honymoon??

Groetjes,

Katleen

dave-katleen.bruiloftsite.nl

katleen
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 512

Sylvie

Meld misbruik7-8-2008 10:04:12

Hey Katleen,

Wij zijn daar een paar jaar geleden geweest en 'k moet zeggen 't is m'n favoriete bestemming, gewoonweg prachtig.
Je hebt er gewoon vanalles cultuur, natuur, zon, zee, strand,...
Wij zijn in juli geweest, dan was het regenseizoen, maar hebben niet veel regen gehad, enkel af een toe een regenbui, maar na vijf minuten was dit al weer opgeklaard.

Als hotel kan 'k je alvast de RIU Tequila in Playa del Carmen aanraden, echt een superhotel, mooie kamers, heerlijk eten, mooi zwembad, 't strand is gelijk een postkaartje. Het hotel wordt uitgebaat door een Belg, van Oostende. Echt een absolute aanrader!

Groetjes,

Sylvie
27/09/2008

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik7-8-2008 10:06:51

Hey Katleen,

Wij gaan zelf ook van 3 maart voor 3 weken naar Mexico, en dit is zéker een leuke bestemming om als huwelijksreis te doen!
Hotels die aan te raden zijn...mail me anders even, dan geef ik ze door: travelangelke@yahoo.com

Ik heb namelijk zelf een reiskantoor dus kan je wel de nodige info geven.

Zelf gaan wij op honeymoon naar Bali. Ook een mooie bestemming.

xxx

Cindy

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Annemie

Meld misbruik7-8-2008 10:35:54

Hoi

Wij zijn in juni naar mexico -playacar geweest. Je kan kijken op www.zoover.be en dan tik je in de zoekbalk mexico playacar in. Dan krijg je alle hotels met beoordelingen erbij, heel erg handig! Wij zaten in het hotel Sandos Playacar Beach Resort. Dat is ons echt heel erg bevallen. We zaten in het nieuwe gedeelte en hadden een promotiekamer geboekt, maar we hadden een Junior Suite met twee dubbele bedden, een salon, een plasmaTV, een ruim balkon, een grote badkamer met aparte douche en apart toilet en een dubbele jacuzzi. Als je naar dit hotel gaat, kan je vragen om een kamer in het nieuwe gedeelte, enige nadeel is dat je dan wel een heel eind moet stappen om naar het strand te gaan maar er rijden constant golfkarretjes af en aan die je naar het strand brengen, of je gaat te voet door de mooie tuinen. Wij hebben o.a. het volgende bezocht: Coba Plus, Tulum, Siaan Ka'an, deze 3 excursies zijn echt de moeite, als je van natuur, avontuur en cultuur houdt! Wij hebben ze wel niet in het hotel geboekt, want pokkeduur, maar in het stadje Playa del Carmen bij mensen van sandos zelf (onze agent heette Luis), (ze hebben een rood hemd aan), en het is er tot 40 % goedkoper!
Meer info: annemie_vangompel@yahoo.it

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik7-8-2008 13:04:22

Hotel Iberostar Quetzal in Playa del Carmen!
Wij zijn er vorig jaar geweest...wat een aanrader!! We zijn al veel op reis geweest mr dit hadden we nog nooit meegemaakt! Het hotel ligt tussen alle andere hotels meer tis net alsof je int midden van de junlge zit. Kleine paadjes naar een gigantisch zwembad waar aapjes enzo loslopen. Zeker wel de all-inclusive formule nemen. Champagne, cocktails en room-service van smorgens vroeg tot s'avonds laat. Zalig als je net getrouwd bent!

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik7-8-2008 13:05:35

O ja, je kan altijd eens op 'tripadvisor' naar de hotels kijken. Daar staan meningen, verslagjes en foto's op van de mensen zelf.

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik8-8-2008 20:24:50

Wij vertrekken op 19/8 ook naar Mexico op huwelijksreis, en verblijven in Hotel Viva Wyndham Maya, in Playa del Carmen. Hoe dat gaat meevallen weet ik nog niet, maar ik wil gerust erna verslag uitbrengen! Denk wel dat het een goeie bestemming is, het is ook eens iets anders dan Europa hé...we trouwen maar 1 keer!
Succes
Tina
16/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums