Terug naar overzicht
Wij zijn ook op zoek naar half instrumentaal liedje (wordt live gezongen in onze mis) voor de intrede van de suite en de bruid.Zelf kom ik met mijn papa binnen op 'In this heart' van Sinead O'Connor. Kippevelnummer! Zal acappella gebracht worden door een hele goede vriendin! We knippen er wel 2 strofes van de 5 uit... Lied wordt dan als volgt:In this heart lies for youA lark born only for youWho sings only to youMy loveMy loveMy loveI am waiting for youFor only to adore youMy heart is for youMy loveMy loveMy loveI will have you with meIn my arms onlyFor you are onlyMy loveMy loveMy love
Ik vind "Butterfly kisses" wel ontzettend mooi. Ook al gaat het enkel over jou en je papa, de laatste strofen gaan echt specifiek over dat moment dat zich dan aan het afspelen is, en dan staat de "trouw" eigenlijk echt centraal. Prachtig nummer trouwens.
hoi!Mijn vriend is pianist en vorige week hoorde ik de perfecte intrede:bij binnenkomen van de bruidegom met z'n mama: Balcony Scene van Craig Armstrong. HEEL mooi.bij binnenkomen van de bruid: de bruidsmars: het werd adembenemend stil in de kerk en dat was gewoon het mooiste moment voor de bruid. Zo sereen en zo liefdevol. Prachtig.Als je graag een lijst van liedjes hebt die hij al ooit speelde, mail gerust!Veel groetjes,Anneliesandalouseke@yahoo.com