Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pastoor St Denijs en Afsnee

7-8-2008 10:09:10
Heeft er iemand zijn viering laten leiden door de pastoor van St. Denijs. Deze doet nu ook de huwelijken in Afsnee sinds kort. We hopen echter op een persoonlijke viering met muziek (gewoon liedjes).

Cynthia
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 880

Veerle
10-5-2008
 Meld misbruik7-8-2008 16:31:00

Cynthia

Wij zijn op 10 mei in Sint-Denijs-Westrem getrouwd. Wij hadden muziek op CD en op het evangelie na geen echte "katholieke" teksten. Dit was toen voor de pastoor geen probleem en ons misboekje werd zonder problemen goedgekeurd. Het enige kleine nadeel is dat het bij de pastoor allemaal nogal vooruit moet gaan dus een liedje volledig laten uitspelen zat er bij ons niet echt bij. Nu eerlijk gezegd heb ik zelf van de liedjes niet veel gehoord omdat je met zo veel andere zaken bezig bent (tekenen van het register, de kaars aansteken, ...) dus het heeft mij niet echt gestoord en niemand anders heeft er negatief op gereageerd. Wij waren in ieder geval tevreden over onze viering.

Groetjes,

Veerle
89 dagen getrouwd

Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 16:48:37

Hey,

Bedankt voor de reactie. Dat is wel een hele geruststelling, want ik heb al gehoord dat teksten en muziek vaak een probleem vormen. En een mooie persoonlijke viering vind ik wel heel belangrijk. Ik heb ook de indruk dat hij idd alles snel wil doen. We proberen hem te contacteren en dan is het zo alles heel rap, of een onvolledig antwoord of dat zullen we later wel regelen. maar ik ben blij dat alles dus wel in orde zal komen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info