Terug naar overzicht
CynthiaWij zijn op 10 mei in Sint-Denijs-Westrem getrouwd. Wij hadden muziek op CD en op het evangelie na geen echte "katholieke" teksten. Dit was toen voor de pastoor geen probleem en ons misboekje werd zonder problemen goedgekeurd. Het enige kleine nadeel is dat het bij de pastoor allemaal nogal vooruit moet gaan dus een liedje volledig laten uitspelen zat er bij ons niet echt bij. Nu eerlijk gezegd heb ik zelf van de liedjes niet veel gehoord omdat je met zo veel andere zaken bezig bent (tekenen van het register, de kaars aansteken, ...) dus het heeft mij niet echt gestoord en niemand anders heeft er negatief op gereageerd. Wij waren in ieder geval tevreden over onze viering.Groetjes,Veerle89 dagen getrouwd
Hey,Bedankt voor de reactie. Dat is wel een hele geruststelling, want ik heb al gehoord dat teksten en muziek vaak een probleem vormen. En een mooie persoonlijke viering vind ik wel heel belangrijk. Ik heb ook de indruk dat hij idd alles snel wil doen. We proberen hem te contacteren en dan is het zo alles heel rap, of een onvolledig antwoord of dat zullen we later wel regelen. maar ik ben blij dat alles dus wel in orde zal komen.