Terug naar overzicht
Hoi,Die zijn erg duur. Ze hebben natuurlijk wel Lacroix, Lagerfeld, Van Kets, Valentino,Dior,... Dure jurken allemaal, maar ook heel exclusief. Naar wat ik gehoord heb is de service wel goed, maar met het nodige snobisme (wat wil je, Van Rijswijcklaan...) Je moet ook een afspraak maken om te passen. Maar als het in je budget ligt zou ik zeker niet twijfelen om er langs te gaan!Veel succes met je zoektocht!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl nog 2 dagen
Hello,Ik heb mijn kleedje gekocht bij JPC. Vind de service er heel goed, en snobistisch zou ik het er niet direct noemen. In het begin komen de verkoopsters misschien wat koeler over, maar eens je begint met kiezen en passen vind ik ze heel erg goed. Ze zijn direct, maar ik heb dat persoonlijk liever dan geslijm.Ze vragen eerst welk budget je te spenderen hebt, en houden er echt wel rekening mee. Wij hadden gezegd dat rond we liefst een kleedje vonden waarbij 1.800 euro wel ok was, maar liever niet veel duurder.De kleedjes die ze me laten zien hebben, waren allemaal rond dit bedrag.Dus ik zou zeker eens gaan kijken, ze hebben écht mooie dingen en heb er nog geen negatieve verhalen over gehoord, en ken vrij veel bruidjes die daar hun kleedje gekocht hebben.Veel succes!Groetjes,Evelien Veel succes,Evelien
Heb ondertussen een afspraak gemaakt voor zaterdag 30 augustus ... ik ben benieuwd :)Spannend,
Helaba,Moet je echt doen!Ben er echt supertevreden over.Ben vandaag nog geweest voor de tweede pas van mijn kleedje, ben beetje afgevallen tegen vorige keer dus moet binnen twee weekjes nog eens terug!Ze zijn echt supervriendelijk en heel professioneel.En wat ik er ook extra leuk aan vind, is dat ze collecties hebben die je in weinig andere winkels kan vinden zodat je minder kans hebt dat er iemand hetzelfde kleedje heeft. Vind de winkel echte aanrader. Ben in A'pen ook naar Chapeau geweest en naar bruidshuis, niks verkeerd over die winkels maar ik had er een minder goed gevoel bij dan bij JPC!Veel succes en laat weten hoe het geweest is! 30 ste zal ik niet kunnen lezen, want dan trouwen we!Liefs,Evelien
hoi, ik ben ook bij JPC collection geweest en ben er heel tevreden over. Hetgeen wat ze hier zeggen over "dikke nekken" enzo ... klopt helemaal niet. Je moet gewoon idd zorgen dat je een afspraak hebt maar voor de rest super!! veel succes
Hey,Ook ik heb mijn kleed bij JPC besteld. Ik mag het morgen (na 8m) nog eens terug passen. Dan is het 'mijn' kleedje ;-)en ook dan wordt er gekeken naar passende lingerie e.d.Ik ben ook heel tevreden van de service enz. Eigenares Anne-Sophie is beetje verre familie van mij maar ze zijn even direct en eerlijk tegen mij geweest als tegen iemand anders. Zijn niet dikke nekkerig ofzo. Ze wisten meteen wat mijn ding was en dat kleedje is het ook geworden. Mijn kleedje was rond de 1800euro maar er zijn er duurdere. Wat bij mij de doorslag heeft gegeven is het feit dat je iets exclusiever hebt voor je trouw. Ik had ervoor iets van Linea Rafaeli gezien wat ook hl mooi was mr al goed dat ik het niet gedaan heb want ik heb de rok ondertussen reeds 3x zien verschijnen en de top 1x bij andere bruidjes. Ik had het extraatje er gerust voor over om toch een beetje een exclusief gekleedde bruid te zijn. Mijn kleed is van Rosa Clara en zo is er maar 1 in heel België.Vl plezier op 30augustus!Inneke
Ik ben ook geweest en ik ben redelijk ontzet buiten gegaan. Ik heb mij moeten omkleden in de voorraadruimte, het doek hebben ze weggetrokken toen ik halfnaakt was, ik heb maar 2 kleedjes mogen passen en toen ik vroeg om een bepaald merk te passen waren al die kleedjes al weg...nu moet je weten dat ze dat zei op de moment dat er een vrouw naast mij uit het paskotje kwam mét een kleed van dat merk! Echt slechte ervaring dus!
@ innekeWelk kleedje heb je gekozen?Heb ook een kleedje van Rosa Clara, dus vandaar dat ik wel beetje benieuwd ben...Groetjes,Evelien