Terug naar overzicht
Hey,Al veel zenuwen? Ik wel hoor, ik trouw zaterdag. Wat ik wel een tof en vrolijk nummer vind: Affirmation van Savage Garden. Leuke en mooie tekst, met een happy deuntje erbij. Zelf hebben wij voor Alegria van Cirque du Soleil gekozen.Maak er allesinds een prachtige dag van!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl nog 2 dagen
It's a beautiful day van U2?x
Wij hebben the shaping of the world (trailer World of Warcraft), maar mss niet echt zo heel vrolijk als je het wil. Je moet maar eens bezien op youtubeGroetjes en veel plezier morgen! Geniet ervan ;)Laura11 juli 2009
Wij nemen "What a beautiful day" van The Levellers
everything van Michael Bubblé (mooie tekst ook)
Wij hadden All for Love van Bryan Adams, Sting en Rod Stewart.Groetjes,Inge
Wij zullen al kussend en walsend de kerk verlaten op het lied "Ik hou van u" van Noordkaap. Groetjes, WendyNog maar 7 dagen
hallo,De regenboog van Paul De Leeuw is ook een aanrader!Groetjes, Elke16/05/2009
Wij hebben I'm a believer van the MonkeysGroetjes,Sofie 29/08/2008
Wij kiezen voor 'the power of love' van frankie goes to hollywood.
Wij hebben voor 'All you need is love' van The Beatles gekozen!
Hoi Laura,dat liedje van Michael Buble is echt heel mooi en vrolijk. Wij gaan Another Day gebruiken van Jamie Lidell (hoor je nu veel op de radio).Succes en groetjes!Liese09/05/2009
Wij hebben gekozen voor 'my first, my last, my everything' van Barry White. Vonden we altijd al een leuk en vrolijk liedje èn de tekst klopt nog ook!Groetjes!
Wij hadden michael bubblé,met everything!Heel mooie tekst!! Ook omdat hij op gegeven moment zegt,ik kan je kussen omdat ik je man ben!!!!Grtz sarah(reeds 20 dagen gehuwd)
Wij trouwen morgen en verlaten de kerk op het nummer 'A l'entrada del temps clar' van Angelo Branduardi. Heel vrolijk en klinkt mooi in de kerk!
hey,wij hebben voor you van ten sharp gekozengroetjesAnn30/08/08
Hallo, wij trouwden op 2/08 en kozen voor het liedje It's a beautifull day van Tabitha (liedje van eurosong). Heel leuke commentaar gekregen.Doei