Nu Online
Momenteel zijn er 763 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dood moment?

7-8-2008 14:14:19
Daarnet zat ik mijn draaiboek van onze huwelijksdag (die nog een goed jaar van kant is) te maken en ik kwam bij het volgende probleem uit. Wij geven een soort trouwfuif om 20.30 uur start het hapjes buffet met om 22 uur de openingsdans na wat dansen met iedereen komt om 23 uur de bruidstaart binnen en het dessertenbuffet. Om daarna Rond 23.30 -24 uur het feest verder te zetten. Nu ben ik bang dat het moeilijk gaat worden om terug iedereen op de dansvloer te krijgen of maak ik mij zoren om niets?

Kay

Kay
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 379

lieve
28-6-2008
 Meld misbruik7-8-2008 14:49:27

Hallo!

Wij zijn 28/06 getrouwd en wij hebben ook een fuif gegeven en het was een groot succes! rond 21.00u werden de gasten verwelkomt met een glaasje schuimwijn, als iedereen er was hebben wij de fuif gestart met de openingsdans, daarna is iedereen er direct ingevlogen! Met de hapjes gingen ze rond zodat de mensen niet van de dansvloer weg moesten. Gelijktijdig werd er dan een cocktailbar geopend. Dan rond 11.30u ging er nog een ijskraam open. Om 24.00u werd dan even de dansvloer leeggemaakt voor de bruidstaart, en na het snijden van de bruidstaart is de DJ weer van start gegaan met een goed nummer zodat iedereen er direct weer stond. Met de bruidstaart werd dan weer rondgegaan zodat iedereen kon blijven dansen!

Het was echt een superfeest!!

veel succes nog met jullie voorbereidingen!

Groetjes Lieve

evy
1-3-2009
 Meld misbruik7-8-2008 14:51:03

Onze DJ raadt zoiets af. Je kan beter na het (hapjes)buffet aaneensluitend het dessertenbuffet doen. Als het eten gedaan is eventueel nog ff de tijd geven voor sketches en nadien met de openingsdans de dansavond inzetten.
Zo deden wij het en onze dansvloer heeft volgestaan tot 4u.

Groetjes

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 20:54:38

Je kan het best de openingsdans na de bruidstaart doen om de ambiance niet te breken.
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com

Annelies

Meld misbruik8-8-2008 1:55:26

als je een dansgrage familie hebt zoals de mijne: no worries... die dansen dan voor tijdens en na elk buffet. dus ... go for it!

veel groetjes,
Annelies

www.pixum.nl/members/andalouseke

joke
12-7-2008
 Meld misbruik8-8-2008 11:04:57

Hey Kay,

Bij ons was het ook zo: diner - openingsdans - dansfeest - dessertenbuffet - dansfeest

Onze DJ is echter blijven draaien, dus ook tijdens het dessertenbuffet, zodat mensen konden verder blijven dansen. En geloof me; de dansvloer is nooit leeg geweest!
Het hoeft dus geen probleem te zijn!

Grts, Joke
Al 27 dagen getrouwd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...