Terug naar overzicht
Ohja, de trouw gaat op zaterdag 6 september door... misschien wel nog interessant om te weten
ja wij trouwen ook enkel voor de wet, smiddags met de suite eten en nadien gaan we fotos nemen, savonds geven we een dansfeestgroetjeswendy en patrick13/09/08
Beste,ook wij trouwen op een zaterdagvoormiddag om half 11 voor de wet, 27 juni 2009. Daar de familie van over heel belgië komt, hebben we een feestzaal genomen die centraal ligt. Na de wet dus nog enkele foto's aan het gemeentehuis en dan een uurtje rijden naar de feestzaal waar we met de suite een lunch hebben. Deze zal tot 14u duren. De receptie start om 18u met aansluitend het avondfeest. Zelf maken we na de lunch eerst foto's met de familie in de tuin van de feestzaal en dan gaan mn partner en ik met de fotograaf naar eenb lokatie op ongeveer kwartiertje van de zaal. Daar trekken we dan onze foto's. Ook ik vraag me een beetje af wat de mensen van de suite ondertss gaan doen. Deze wonen allemaal min 45-60 minuten van de feestzaal en kunnen dus niet even over huis, maar we moeten natuurlijk wel zien dat die kleine 3uur dat wij weg zijn, ze zich niet vervelen.:-s
hoi daniella,een boottochtje is altijd wel leuk of met paard en koets een tochtje.Wij dachten op onze huwelijksdag ook met de boot te gaan varen, maar omdat het toch te druk zou worden tussen burgerlijk huwelijk en eten met familie 's avonds (rond 17 uur), hebben we het idee maar laten varen. Ik weet niet van waar je ergens afkomstig bent, maar in Mechelen, Antwerpen, Lier, ... doen ze bootvaarten. Je moetmaar eens kijken op het internet moest je er interesse in hebben. Groetjes Annelieswww.annelies-wesley.bruilofsite.nl
wij zijn 's morgens voor de wet getrouwd,hebben toen onze meute meegenomen naar de fotolocatie waar ze allemaal gezellig wat hebben kunnen drinken.na de foto's naar de feestzaal vertrokken voor het middagfeest.er zaten 3 uren bij ons tussen het einde van het middagfeest en het begin van de receptie.
het ding is dat we 's avonds geen feest geven. We zouden iets in de namiddag willen doen, maar weten niet goed wat (buiten eten natuurlijk ;) )
ja , mn vriend en ik gaan ook trouwen en zaten efjes met dat gat ,,uiteindelijk gaan we stoverij met frieten eten (enkel dichte familie) 2 dagen nadien is het feest voor iedereen.veel succes gewenst