Terug naar overzicht
Wij vragen enkel onze neven en nichten maar die hun kinderen dan weer niet! Wij houden er ook een beetje rekening mee naar waar wij gevraagd worden( ik ben een achterkomertje)! Wij zijn bv nergens naartoe gevraagd voor de feestjes van die kinderen, dus hebben die kinderen bij ons geen zaken! Mss een beetje cru, maar anders loopt het aantal ferm op!Wij hebben gewoon bv Jan en Sofie gezet voor hen alleen en Dirk - Hilde, Jasmine-Elien voor de mensen met hun kinderen erbij!of je zet bv Fam. Windels voor als iedereen van het gezin mag komen
ja ik heb het bewust zonder kids gedaan, want als de het ene koppel wel kids mag meebrengen en andere niet kan ook niet. Wel zijn onze eigen drie kids (17 - 9 en 6) er wel bij savonds maar de 2 kleinste gaan op een gegeven moment wel naar huis.. in de loop van de avond. In de suite is ook wel mijn nichtje van 2 jaar bij natuurlijk.Ik denk dat je dat even zelf moet nakijken en ook welke leeftijden. Want je moet ook rekening houden als de kleintjes savonds moe worden dan worden ze vaak ook lastig en hebben de ouders ook niet echt feestgroetjeswendy en patrick13/09/08
Bij ons werden enkel de kinderen van de mensen in de suite meegevraagd. Alle andere kinderen werden niet uitgenodigd. Er waren een aantal mama's (vrienden) die dan vroegen of ze hun baby mochten meenemen wegens borstvoeding en daar hadden wij dan ook alle begrip voor.
Even over die borstvoeding waarover Severien schrijft...Ik lees hier regelmatig dat wanneer je jonge mama's bij de genodigden hebt, ze hun kindje willen meebrengen owv de borstvoeding...ik vind dat een beetje vreemd. Je kunt tegenwoordig toch moedermelk aftappen en in flesje doen voor de babysit, of ben ik mis ? En als er dan toch een jonge moeder is bij de genodigden die haar baby van twee maanden ofzo niet aan iemand anders wilt overlaten, dan blijft die volgens mij beter zelf ook thuis. Een baby die zo klein is hoort volgens mij rust te hebben, en dat vind je niet op een trouwfeest.Enfin, een beetje naast het topic, maar ik stelde me er even vragen over.
Hey,de algemene regel is in principe dat -16jarigen thuis blijven bij het avondfeest.Bij ons worden ook alleen maar de kindjes van de suite uitgenodigd op het avondfeest, want we hebben er zelf 2. Maar al onze kindjes gaan uiteindelijk met een oppas naar huis.Om dit duidelijk te maken, was ik ook van plan om voornamen op de enveloppes te zetten. Sommige mensen hebben het ondertussen al wel gevraagd, maar ze begrepen het wel (denk ik).Borstvoedingsmama's met hun babytjes, zou ik ook niet erg vinden (had het zelf niet zo met afkolven) en de meeste baby's kunnen overal nog slapen!Groetjes
Hallo,Wij hebben ook enkel de kinderen van de broers en zussen meegevraagd. Als je enkel het koppel wil uitnodigen, dan schrijf je Mevr. en Mr. X, dat lijkt me toch duidelijk!Succes!
Hey,Wij hebben op ons avondfeest 4 kinderen. 2 van 16 en 14 en 2 van 8 en 10. Die 2 laatste worden na het eten door een vriendin van de mama (mijn nicht) opgehaald om thuis te gaan slapen. De kindjes zijn bij ons wel allemaal welkom op de receptie ervoor!Ik heb eens op een uitnodiging zien staan : Vergeet je kleine kapoen geen nachtzoen te geven! Dus dat is vrij duidelijk. Versturen ook best op Dhr en Mevr als de kids niet mee komen en anders Fam. als de kids wel mogen meekomen...Groetjes,Inneke
ivm borstvoeding: die moedertjes zouden bij ons wel de baby mogen meebrengen natuurlijk (bij ons geen babietjes in de vriendenkring op het moment)Heb ik zelf ook gedaan mijn baby toen meegenomen er is meestal wel ergens een plaatsje waar de baby kan staan toch en zo'n kleintje slaapt meestal overal nog. en afkolven nee dat ging absoluut niet. Succes ermeewendy en patrick13/09/08
Aan Joke: afkolven is niet altijd evident en dus niet noodzakelijk een oplossing. Al eens er aan gedacht dat de nieuwe mama welleens een goede vriendin kan zijn die gewoon graag naar je trouw komt??? Men zou blij moeten zijn voor elke genodigde die daadwerkelijk ook naar je trouw komt.