TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
30-8-2008
|
7-8-2008 21:24:38
hey,
wij trouwen op dezelfde dag. Ook wij duimen voor goed weer, als t al maar droog blijft. Wij zouden in de namiddag een huifkartocht willen houden.
Mijn eerste pas was ook wat tegengevallen. Met de tweede pas hebben ze der nog een klein beetje aan vernaaid, moest ik even op wachten en heb mijn kleed dan meegekregen. Hangt nu bij mijn ouders, moet ik wel zien da k op mijn gewicht blijf. Ik ben der nu ook super content over.
groetjes Ann 30/08/08
|
|
wendy
27-9-2008
|
7-8-2008 22:58:27
hallo evelien, ik heb een 2-tal weken mijn eerste pas gehad. was een beetje bang omdat er hier verschillende mensen een wrange nasmaak hadden van die eerste pas. bij mij viel alles super mee. was zelfs een aantal details van het kleedje vergeten. het was een beetje te groot maar verder was het zoooo perfect. nog 3 weken en ik mag gaan voor een 2 de pas . vanaf dan begint het ook serieus te korten voor mij. wens je veel geluk en niet teveel stress toe xxx
|
|
Lis
19-9-2008
|
8-8-2008 10:55:21
hoi !
Heel goed voor je dat de 2de pas wel goed verlopen is ! Ik heb net mijn eerste pas achter de rug, en was niet wat ik er me bij voorgesteld had. Vond ook dat het teveel "sissi" stijl was. Binnen 2 weken moet ik terug dus ik hoop dat ik hetzelfde als jou ga meemaken en terug dat wow-gevoel ga hebben ! Duimen maar !!
|
|
Lis
19-9-2008
|
8-8-2008 10:58:05
Nog een vraagje :
Hebben ze er bij jou dan een onderrok ofzo uitgehaald om het minder bol te laten lijken ? Mag ik misschien weten welk kleed je hebt gekozen ?
Groetjes !
|
|
evelien
30-8-2008
|
8-8-2008 13:28:28
Hey Lis,
Ik heb een kleedje van Rosa Clara (Two). Als je wilt stuur ik je een fotooke door. Geef anders je mailadres, kwestie dat het voor de rest nog geheim blijft (heb paar vriendinnekes die ook trouwen binnenkort, vandaar).
Maar hebben opzij heel stuk weggenomen zodat het kleed weer mooi naar beneden valt. Probleem bij mij was ook dat het een vrij zware stof is, en dat het kleed een beetje stond ipv viel omdat het nog te lang was.
Maar als je je mailadres opgeeft, wil ik je gerust een foto doorsturen.
Groetjes,
Evelien
|
|
Lis
19-9-2008
|
8-8-2008 14:15:18
hoi evelien !
Mijn mailadres is lvds37@hotmail.com. Tof dat je het even wilt doorsturen. Ik zit met een glijkaardig probleem dus kan ik eens kijken of jouw kleed iets weg heeft van het mijne.
Nog veel succes met alles !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|