Terug naar overzicht
Mijn aanstaande zegt dat hij geen speech zal voorbereiden. Hij zegt dat hij wel zal zien de dag zelf....Groetjes, Wendy Nog 7 dagen te gaan
Hey,dit is heel moeilijk op voorhand neer te pennen.Het beste wat je kan doen ,is de dag zelf eentje "uit je mouw schudden",gelijk mijn ventje dat zo mooi zei op ons feest!!!Grtz sarah (reeds 21 dagen getrouwd)
Wij doen gewoon geen speech. Ik vind dat ook voor niets nodig.Groetjes, Jenny
Mijn ventje had ook niets voorbereid. Veel hoef je dan ook niet te zeggen hoor. Gewoon iedereen bedanken voor de aanwezigheid, voor de cadeaus, smakelijk eten wensen en zeggen dat ge er ne goeie lap op gaat geven. Meer hoeft dat echt niet te zijn :-)Groetjes Evy1 week getrouwd
Hoi Melissa!Wij trouwen ook op 16/08/2008! Spannend hé!Mijn man (wow!) gaat gewoon improviseren. Je moet gewoon iedereen welkom heten, bedanken voor de cadeau's, smakelijk eten wensen enz Niet panikeren hoor. Dat gaat echt heel vlot. Hoe is het voor de rest met de stress? Hier nog geen kriebels! Heel raar! Groetjes, Kristienhttp://kristienensteven.trouwen.com
HoiWij hadden dit vergeten en onze frank viel op de moment dat we moesten speechen... OEPSWe hadden cadeau's voorzien voor de ouders en getuigen, het waren foto's die onze fotograaf nog ging komen brengen! Op de moment voor het eten, heb ik dan maar mijn fantasie laten gaan... Wat ik precies gezegd heb weet ik niet meer! We hebben iedereen bedankt om aanwezig te zijn, hopelijk vinden ze onze gekozen menu goed en lekker en genieten ze van een leuk feest!Voor het dessertbuffet waren de foto's er. En dan heeft mijn man gesproken. Gevraagd of iedereen het lekker vond en tot nu toe genoten heeft. En onze ouders bedankt en de foto's gegeven en dan de getuigen bedankt!Veel succes!GroetjesVeroniek