Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare trouwkledij van Linea Raffaelli

7-8-2008 19:17:49
Ik trouw volgend jaar op 22-08-2009 en kan het niet laten om al volop rond te kijken voor een jurk. Ik ben helemaal weg van bepaalde modellen van Linea Raffaelli (haltertop) met rok in laagjes en kreukeffect (of een kleed in hetzelfde model).

Alleen valt de prijs me wat tegen, want we moeten alles aan onze trouw zelf bekostigen en hebben ook al 3 kindjes, dus we hebben geen fortuinen voor handen.

Ik heb er ook al wel mooie tweedehandse gezien, maar heb het er toch moeilijk mee dat de jurk reeds door iemand gedragen geweest is voor zo'n dag.

Liefst van al wil ik dus een nieuwe jurk, maar weet er iemand waar ik zo'n jurk kan vinden voor een redelijke prijs? Of doen zij ook solden op hun trouwkledij??

Alvast bedankt!

Debbie
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 2296

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik7-8-2008 19:25:37

Hoi Debbie,

Ik heb er ééntje van LR en heb hiervoor 1200 euro betaald. Ik heb hem gevonden bij Maxim's Couture in Mechelen.

Groetjes,
Ann

Cindy
22-11-2008
 Meld misbruik7-8-2008 19:32:40

Hallo Debbie,

De nieuwe kleedjes van Linea vind je volgens mij overal aan ongeveer dezelfde prijs.
Ik heb op de site van Linx (Linea winkel in Leuven/Hasselt) gezien dat zij solden doen, maar niet op de collectie van 2008. Het zijn dus 'oudere' collecties - maar geef toe : wie zal dat weten...

't Mijne komt trouwens ook van daar, mét haltertop ;-) en was 1300 euro.

Succes,
Cindy
22-11-2008

Valerie
14-2-2009
 Meld misbruik7-8-2008 20:10:35

Trouwen op valentijn 2009 en heb ook en LR'ke :d en van prijs is dit echt nog "goedkoop" voor de kwaliteit dat je krijg 1250 euro vo et kleed en 350 voor het jasje vond ik wel duur mja het is de bedoeling dat je maar 1 keer trouwt e :d

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik7-8-2008 20:29:19

ik heb ook een bruidskleed van LR en ik dacht dat het 1250 euro kost (ma en pa betalen het :-))
Bij Maxim's Couture in Mechelen...
Maarja dit is dan enkel het kleed en heb je nog geen schoenen en al de rest wat er bij hoort...
Mijn jurk is wel geen halter maar bustier...

succes met kiezen

wendy en patrick
13/09/08
www.wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl

An

Meld misbruik7-8-2008 20:32:26

Hey,

ook ik heb een rok met top van LR. Dit heb ik gekocht in de Linx in Hasselt. zeer tevreden over de service maar ook over de kwaliteit van stof, als je het vergelijkt met andere kleedjes. zij doen solden, weliswaar niet op collectie van dit jaar maar wie zal dat weten als jij straalt die dag? anders moet je eens gaan kijken hè!

veel succes met je zoektocht

groetjes, An

06/09/2008

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik7-8-2008 20:41:16

hallo

bij apostrophe in Wilrijk waren er eind juli Linea trouwkleedjes aan 50%.

kim
10-7-2009
 Meld misbruik7-8-2008 20:47:35

Als je googled op trouwkleding outlet vind je wel een aantal plaatsen waar je voor een schappelijke prijs een kleed kan kopen. Zo heb ik gezien dat La Sposa (Kortrijk) een groot outletaanbod heeft en in Eindhoven is er ook een outletshop. Misschien moet je daar eens snuffelen.

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 20:50:07

Ik had ook een LR jurk met "kreukelrok", heb hiervoor 1250 euro betaald. Er hingen wel pasmodellekes van de vorige collectie met grote kortingen. Mijn kleedje komt van bij De Cock in Merchtem.
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik8-8-2008 9:28:52

ik had er ook eentje van LR en de kostprijs was 1900€, maar je kan hier zo ver in gaan als je zelf wil hoor. Het mijne was duurder door het soort stof ik heb dit dan ook aangehad in de goedkopere versie maar toen vond ik het niet mooi meer zitten.
Ik bied het mijne te koop aan dus moest je toch intresse hebben mag je steeds vrijblijvend komen passen hoor( maatje 40-42 maar heb normaal 38, lengte 1m74 ), zelfs de schoentjes van sophie sposa krijg je er dan bij( maatje 38 ).Schoonmama is retoucheuse dus kan steeds vermaakt worden

Groetjes Kelly

veerle
21-1-2006
 Meld misbruik8-8-2008 9:41:52

ga eens bij farah lov kijken daar hebben ze gelijkaardige jurken en soms kan je in pakket kopen met alles erbij voor ongelooflijke prijs.

Els
17-7-2010
 Meld misbruik8-8-2008 10:07:54

Hey,
ik ben in juni ook in een haltertop en kreukrok van Linea Rafaelli getrouwd. Was wel in een soort blinkende auberginekleur, dus niet in het wit. Misschien dat er hierdoor een prijsverschil was, weet ik niet want heb nog niet naar de witte kleedjes gekeken. Gekocht bij Pierre Yves in Aalst: bustier, rok + stola: 900 euro. misschien daar ook eens gaan kijken. Ze hadden er verschillende modellen onder de 1000 euro.

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik8-8-2008 16:58:10

Alvast bedankt voor alle reacties. Ik zoek echt wel een jurk onder de 1000 euro aangezien er al zoveel kosten zijn bij een huwelijk en we geen sponsors hebben ;-)

Dus ik zal eens gaan piepen bij de paar adresjes die in aanmerking komen.

isabel

Meld misbruik9-8-2008 8:47:58

Hoi Debbie,

kijk eens op de site van Marylise. Das een Belgisch huis en heel schappelijk van prijs. Mijn kleed kost net geen 1100€ en ben er super tevreden over! Mijn allereerste gedacht ging ook naar LR, maar 't was net iets te.

Groetjes,
isabel.
22/11/2008

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik9-8-2008 9:06:36

Hey Isabel,

Bedankt, ben eens gaan piepen op de site en er staan idd ook een paar erg mooie jurken tussen. Maar vooral wit allemaal hé.

Ik zoek nog een tijdje verder naar een LR, maar dan geen witte (wil liever een crèmekleurige of cappucinokleur of dergelijke) en als ik dat niet vind voor een redelijke prijs, zal het een ander merk worden vrees ik.

Alvast bedankt voor de tip!

Dafne

Meld misbruik11-8-2008 11:05:47

hallo,

bij bruidszaak alliance hebben ze nu kortingen (tot 50%) wegens verbouwingen. Ze hebben de collectie van LR, dus misschien is een bezoekje daar de moeite waard.

http://www.bruidalliance.be/alliance.htm

Kristien
25-7-2009
 Meld misbruik13-8-2008 14:49:47

Hallo Dafne en Debbie,

Ik heb vandaag mijn LR-kleed gekocht bij Alliance in Tongeren!! JEI!
En ik heb nu een kleed van 2008 met 50% korting!!
Ik heb ook een erg mooi beige exemplaar aangehad (rok met plooien en een kleine hoepel) met een prachtig topje!!
Ik wilde echter liever het champagnekleurige exemplaar.(met mijn bruin lang haar en lichte huid was dat beige niet zo mooi)
Als je van de buurt bent is het toch een aanrader! Want er was natuurlijk al niet meer veel...

Groetjes
Kristien

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik13-8-2008 14:54:21

Hey Kristien,

Moet je een afspraak maken? Want wij wonen in Balen, dus Tongeren valt wel mee dan. Mag ik vragen hoeveel je dan nu betaald hebt voor je kleed? Moet je het dan meteen meenemen en kan je evt nog retouches laten doen?

Alvast bedankt!
Debbie

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik16-8-2008 17:33:27

Hey,

Ik ben vandaag ook bij Alliance geweest en heb er ook mijn droomjurk gevonden van LR! Prachtig model met bloemen erop en in ivoorkleur en ook vd huidige collectie en ad helft vd prijs met zelfs stola erbij.

Echt een aanrader idd, maar veel keuze in LR was er wel niet meer.

Heel erg bedankt voor de tip!!

Groetjes
Debbie
22-08-2009

Kristien
25-7-2009
 Meld misbruik18-8-2008 12:42:41

Hallo Debbie!

Sorry had je vorige berichtje niet gezien :)
Ah fijn dat ik je heb kunnen helpen!!!
Is ook een lieve vrouw hé :)

groetjes,
Kristien

Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik18-8-2008 12:49:03

Hey Kristien,

Het is idd een superlieve verkoopster in die zaak!! Want ik voel me meestal niet zo goed in mijn vel omdat ik een klein buikje heb (wij hebben al 3 kindjes en gaan volgend jaar eindelijk ook trouwen!) en ik kreeg van haar spontaan het compliment dat ik nog een heel mooi figuur heb terwijl ik al 3 kindjes heb :-) Dus dat deed mijn zelfvertrouwen weer goed hoor! :-)
En mijn oudste dochtertje (4 jaar) was meegeweest en zij vond mama supermooi in haar 'prinsessenkleed' :-)

Nogmaals bedankt want ik heb echt mijn droomjurk gevonden voor een heel mooie prijs!

Groetjes
Debbie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info