Terug naar overzicht
beste natalie wij hebben de fotograaf filip mestdagh uit tielt die is heel betaalbaar en neemt enkel foto's van hetgeen je wilt wij betalen hem 240 euro en hebben de foto's ook op cd en 40 bedankingskaartjes zijn hier ook inbegrepengrtjs mirke 27-09-2008
Hoi!Steven Stausens is heel erg goed en je krijgt inderdaad alles op DVD achteraf, samen met een DVD die je kan laten zien aan familie. Echt prachtig werk.www.stevenstausens.be Zeg maar dat je zijn gegevens via Annelies Teugels hebt gekregen! Veel groetjes en succes!Annelieswww.pixum.nl/members/andalouseke andalouseke@yahoo.com
Hey,ook ik kan jullie Filip Mestdagh uit Tielt aanraden (www.filipm.be ; 0495/21 00 52). Hij maakt een pakket op maat en is zeer betaalbaar. Maar het belangrijkste: zijn foto's zijn schitterend! Wij hebben zijn diensten zelfs 'cadeau' gedaan aan mijn schoonvader toen die hertrouwde en ook hij was erg tevreden.Groetjes,Lieve
Heykes,Wij hebben ook Filip Mestdagh uit Tielt.K kan hem zeker aanraden, een heel vriendelijke man en zijn foto's zijn gewoonweg prachtig.Groetjes,Sylvie27/09/2008
hoiwij hebben christ vilez genomen van ardooie.zijn site www.christvilez.be daar staat de prijs en werking op!grtscindy 12/09/08
@ CindyKen jij al iemand die ervaring heeft met Christ Vilez? Vind zijn idee van 2 fotografen wel ok, maar lopen die dan niet teveel in het vizier?Zijn idee om elk koppel in zo'n kader te fotograferen vind ik zeer origineel.GroetjesNathaliae